Aug 08 2003

آزادی دانشجویان دربند خواسته همه‌ی

نوشته:     :::       Comments Off on آزادی دانشجویان دربند خواسته همه‌ی

آزادی دانشجویان دربند خواسته همه‌ی ایران دوستان آزادی خواه است در این هیچ شکی نیست، ولی به چه قیمتی؟
مطلب زیر را بخوانید تا برگردم و به نکاتی اشاره کنم.
….
آزادي اين دانشجويان در پي نامه ي حجت‌ الاسلام‌والمسلمين قمي رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين ابوترابي رييس اين نهاد در دانشگاه تهران به مقام معظم رهبري و موافقت ايشان، از سوي دادسراي عمومي و انقلاب تهران صورت گرفت.
شب گذشته روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران با صدور اطلاعيه‌اي از دستور آزادي 9 نفر از دانشجويان بازداشتي خبر داده و اسامي آنان را به اين شرح اعلام كرده بود:1- مهدي شيرزاد 2- عبدالله مومني 3- پيمان عارف 4- رضا عامري نسب 5- ميثم رشيدي 6- مرتضي صفايي ناييني 7- مسعود كريمي 8- علي اكبر اكرمي عراقي 9- امير حسين اعتمادي بزرگ.منبع خبر
حال در این مقوله دو سوال مطرح می‌شود:
1. این آزادی به چه قیمتی برای این دانشجویان تمام شده؟ و اینکه درشیراز برای دو دانشجوی دیگر حکم محارب صادر شده این دو اتفاق را باید با چه استدلالی بررسی کرد. در اینکه در حکومت ملایان قانون و منطق جایی ندارد شکی نیست ولی این یک بام و دوهوا را دیگر هیچ کس قادر به توضیح نیست.
2. آیا کسی از خود پرسیده که مگر مقام رهبری خدا تشریف دارند که جان و مال و ناموس و آزادی اشخاص به کیفور بودن ایشان متصل است. اگر مقام معظم یک شب خوبی را پشت منقل گذرانده باشند که خوب فردای‌اش زندانیان را آزاد می‌کنند و فرقی هم نمی‌کند که این زندانیان به چه جرمی زندانی شده بودند ولی وای به روزی که معظم‌اله شب بدی را پشت دستگاه خلافت (وافور و منقل) گذرانده باشند در آن صورت حتی حکم اعدام هم برای بیگناه ترین فرزندان آن آب و خاک میسر است.

نوشته: در ساعت: 4:34 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آزادی دانشجویان دربند خواسته همه‌ی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی