Jun 04 2002

نازك نارنجي آخ آخ آخ

نوشته:     :::       Comments Off on نازك نارنجي آخ آخ آخ

نازك نارنجي
آخ آخ آخ آخ كه چقدر من اين وزير امور خارجه مان را ميفهمم. چقدر برايش ارزش قايل هستم و چقدر به روش و اسلوبش اعتقاد دارم. همين اواخر در حالي كه نمايندگان مجلس از آقاي وزير امور خارجه سئوال پشت سئوال ميكردنند، اين بزرگوار هم عصباني شد و استعفاي خود را نوشت و تقديم رئيس مجلس كرد. در واقع رسمش هم همينست، سئوال دارم سئوال دارم يعني چه؟ بگذاريد بابا طرف به كارش برسه. منهم مدرسه كه ميرفتم يك معلم داشتم كه هر از سه ماهي از من سئوال داشت اونهم به صورت كتبي. تازه نمره هم ميداد. ظلم از اين بيشتر شما ديده بوديد. منهم هرچي استعفاي خودم را از مدرسه به مرحوم باباي خدا بيامرزم تقديم ميكردم كه بتونم برم توي كوچه با بچه ها بازي كنم، او استعفاي منرا از مدرسه قبول نميكرد.
ولي از همه اينها گذشته منهم يك سئوال دارم . خواهش هم ميكنم پس از طرح سئوال كسي از مقام خود استعفا نكند. آقاي وزير امور خارجه مدافع حقوق سياسي و ارضي و اجتماعي و اقتصادي ما شهروندان ايراني در برابر ديگران ميباشد. اگر او در جلسه اي كه در آن از ايشان پرسشهاي مكرر گردد، تشريف داشته باشند تكليف چيست؟ آيا به محض شنيدن درخواست پرسشگران ايشان از سمت خويش استعفا داده و به خانه بر ميگردند؟
يك پيشنهاد هم دارم. يعني در واقع من ندارم اين جعفرآقا داره كه ميخواد به اسم من مطرحش كنه. پيشنهاد اينه كه حالا كه بعضي ها از سئوال عصباني ميشوند و اين نيز طبيعي هست كه سئوال پيش مياد. نه اينكه ما بخواهيم ها. نه به جان تو. خودش خود بخود پيش مياد و كاريش هم نميشه كرد. حالا كه اينطوره ، آقايان سعي كنند جوابها را خودشان قبل از اينكه بقيه سئوال كنند و ايشان نيز عصبي گردند به صورت جزوه پخش كنند. همين (جعفر آقا باز هم پيشنهاد داره ولي من زير بار نوشتنش نميرم).
وزير و هيئت دولت كه برگزيده نمايندگان انتخاب شده و واقعي ملت هستند (بشرطيكه آزادانه انتخاب شده باشند و انتصابي نباشند، مگر اينكه وجود ديكتاتور را در مملكت خويش بپذيريم) بايد بدانند كه هميشه در برابر نمايندگان مجلس و ملت خويش مسئول و پاسخگو هستند، اگر آقاي وزير به اين امر تا كنون پي نبرده اند، بهتر است كه استعفاي خود را پس نگرفته و پس از استعفا نيز در مهد كودك ثبت نام فرمايند.
هرچه بگندد نمكش ميزنند، واي به روزي كه بگندد نمك.
بيغرض

نوشته: در ساعت: 8:41 pm در بخش: طنز

Comments Off on نازك نارنجي آخ آخ آخ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی