Aug 27 2003

شتر سواری دولا دولا !؟

نوشته:     :::       Comments Off on شتر سواری دولا دولا !؟

این اصلاح طلبان هم یا خودشان خراند یا ملت را بلانسبت خر حساب می‌کنند.
یکی نیست به آقای آرمین بگوید که این حرفها دیگر دیر است، عزیزجان زمانی که آزادی خواهان را سر می‌بریدند و خفه می‌کردند، آقای خاتمی که لیدر اصلاح طلبان است بجز تهیه‌ی یک گزارش آبکی چه غلطی کرد؟ باز زمانی که دانشجویان و روزنامه‌نگاران آزادی‌خواه را به زندان می‌انداختن و شکنجه می‌کردند، ایشان بجای عملی مثبت به مجیز گویی هاشمی و لاجوردی مشغول بودند، حالا هم که دیدید مثل یک موش توی سوراخ قایم شده که کسی او را نبیند، گویی که بر مملکت گل و بلبل ریاست می‌کند! حتی زمانی که دانشجویان نظر حضرت‌اش را پرسیدند، آقا در جواب دانشجویان فرمودند از کجا معلوم که بی گناه باشند.
این را یا شما می‌دانستید که این خلق‌اللهِ متحجر با صحبت و التماس و لاس‌زدن های سیاسی دست از آدمخواری‌هایشان بر نخواهند داشت و این همه قدرت و ثروت باد آورده را دودستی خود تقدیم ملت نخواهند کرد، یا اینکه خیلی از مرحله پرت تشریف داشتید.
حالا که دیگر دیر شده است بی‌خود نه وقت ملت را تلف کنید نه خود را بیشتر از این سکه‌ی یک پول.
آن زمانی که آقایان غافلگیر شده بودند و در گرداب سقوط دست و پا می‌زدند بجای لاس زدن با آنها می‌توانستید با یک تلنگر آنها را جمله از میدان بدر کنید که نکردید. البته همه می‌دانیم که شما ها همگی از یک توبره جو می‌خورید و به هیچ صورت حاظر نیستید که توبره را به دست صاحب‌اش بسپارید چون در آن صورت هم خودتان و هم پدرخوانده‌هایتان باید مثل سابق با خواندن روضه‌های پنچ تومانی امرار معاش کنید.

نوشته: در ساعت: 11:01 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on شتر سواری دولا دولا !؟  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی