Jun 06 2002

هشت سال دیگر انتظار!؟ ميدونيد

نوشته:     :::       Comments Off on هشت سال دیگر انتظار!؟ ميدونيد

هشت سال دیگر انتظار!؟
ميدونيد معمولآ حُسن آقا آدم حوصله داری هست و صبر حضرت نوح را دارد ولی گاهی اوقات ميشود که حتی حُسن آقا هم صبرش تمام ميشود. حتمآ ميگويد باز چه شده حُسن آقا تخمش را گرفته، چشمش را بسته و بیمحابا فحش به زمين و زمان ميدهد.
چرا حق دارم، بعنوان يک ايرانی حق من است، ملی مذهبی ديگر چه خری است يا بهتر بگويم چه خرسواريست که ميخواهد اينبار برگرده ی ملت بدبخت سوار شود. جناب آقایان پيمان، سحابی، و بخصوص آقای ابراهيم يزدی آيا شما که دم از مسلمانی ميزنيد نميدانيد که اينان “حکومت ملایان” حکومتی “نجس” است و ديگر هيچ آب کری قادر به طاهر کردن اين تعفن تاريخ ايران نيست؟ اگر شما وجهه ای در ايران داريد به بخاطر مذهبی بودنتان نیست که بلکه بيشتر بخاطر پسوندی است که با خود به يدک ميکشيد!؟ و شايد بتوان با جرات گفت که حتی ملت ايران ديگر گول اين پسوند و پيشوندهای اين يا آن را هم نميخورد. اگر شما وجهه ای داريد بيشتر بخاطر دورانی است که پيشکسوتان شما با مصدق همکاری ميکرديد، وگرنه با اين دوران پس از انقلاب که تاجی بر سر ملت ايران نگذاشته اید. آيا حال نوبت شما شده که دوباره پروسه پايان جمهوری لجن را به تاخير بيندازيد!؟ آقای يزدی آيا گمان ميکنيد که ميتوانيد با هم آغوش شدن با بدترين قشر اين گروه در آخر عمرخود تاج رياست جمهوری لجن را به سر بگذاريد!؟ آيا گمان ميکنيد که مردم کورند يا کر يا بلانسبت مردم (الاغ) اند. درست زمانی که بگير و ببند آغاز ميشود شما به آمريکا ميرويد در آنجا ميمانيد پروستات تعمیر میکنید! لاس خُشکه با شیطان بزرگ میزنید و بعد از دوسال درست زمانی که به شما احتياج است با گرفتن دستور از شيطان بزرگ بکمک شيطان کوچک می آيید!؟ اشغال صندلی رياست جمهوری چقدر با ارزش است!؟
آقای يزدی آیا پروژه جديد نه اين است که شما بکمک آیت الله های جمهوری لجن آمده ايد!؟ تا با سو ء استفاده از شرف و آبروی مصدق مجددآ هشت سال ديگر به عمر اين رژيم منفور بيفزايد!؟ آقای يزدی دوست خود آقای قطب زاده را بخاطر داريد؟ حافظه مردم از کار نيفتاده است، اگر شما خرفت شده ايد مردم ايران درسلامت کامل بسرمیبرند. حقه بازی وشعبده بازی دورانش بپايان رسيده، شما متعلق به دوران ماقبل تاريخ ايران هستيد و جملگی به تاريخ سپرده خواهيد شد با شرف يا بدون آن.
سخنی با ايرانيان با شرف: ای ايرانی بپا خيز و اجازه سوء استفاده از شرف مصدق را به اين يا آن گروه نده، شرف مصدق شرف من وتو است و شرف ايرانی تنخواه حراج نيست.

نوشته: در ساعت: 9:37 pm در بخش: سیاسی

Comments Off on هشت سال دیگر انتظار!؟ ميدونيد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی