Nov 09 2005

حکومت ده هزار فامیل و چهل دزد بغداد

نوشته:     :::       8 پیام

حکومت شاه را می‌گفتیم حکومت هزار فامیل، گویا این یکی را باید حکومت ده هزار فامیل نامید. تا امروز جناح اسهال طلب حکومت می‌کرد و خاندان خاتمی و شرکا، قبل از آن خاندان هاشمی و شرکا و از چند ماه پیش هم خاندان باهنر، جنتی، احمدی نژاد و شرکا جایگزین قبلی‌ها شده‌اند. خنده‌دار یا بهتر است بگوییم گریه آور آن است که همه این آقایان، سه گروه بالا منظورم هست هم با هم فامیل هستند چون این یکی با پسر عمه آن یکی ازدواج کرده و آن یکی دختر دایی آن یکی دیگر را گاییده. همه این حرامزادگان هم به طریقی دم شان به دم خمینی متصل است.
از همه خنده‌دارتر آن است که احمدی نژاد که پیش از انتخابات خود را نماینده محرومان خوانده بود و قرار بود پول نفت را سر سفره مردم بیاورد!! گویا ترجیح داده پول نفت را بریزد به حساب پس‌انداز همان‌هایی که در این 27 سال چاپیدند ملت را و فقر را بر تمام ایران حکمفرما کردند. یکی نیست از آقای احمدی نژاد بپرسد این آقای صادق محصولی این همه پول بی صاحب!! را از کجا آورده؟ فقط جهت اطلاع به عرض مبارکتان برسانم که آقای محصولی که از قرار معلوم هیچ محصولی هم ندارد دارایی‌اش بالغ بر 50 میلیارد تومان دارایی دارد. تا آنجایی که ما می‌دانیم و به قول خودشان این حکومت یک حکومت مستضعف بوده حالا چگونه یک مستضعف فی‌العرض در عرض 27 سال تبدیل شده به مستکبر فی‌العرض!؟

نوشته: در ساعت: 10:18 pm در بخش: دزدی های رژیم

8 پیام  |           

8 پیام به “حکومت ده هزار فامیل و چهل دزد بغداد”

  1. زیتون says:

    حرف حساب زدی حسن‌آقا جان. اينا خجالت هم نمی‌کشن!

  2. زیتون جان گویا دل به دل راه دارد دستور شراب را همین امشب روی نت قرار دادم.
    البته در یک آدرس دیگر:
    http://chenchene2.blogspot.com

  3. Ali says:

    ما هر چی بيگيم مخلصيم کم گفتيم.

  4. شرمندمون می کنی علی آقا

  5. Saeed says:

    Well done Hassan Agha!
    I couldn’t put it better than you did.
    Saeed

  6. سلام … بخیال بردن مال به اون دنیا از فراعون جمع کردند و چاپیدند…. طبغ معمول توی گلویشان گیر خواهد کرد .. چونکه خود با این همه ثروت روز خوش ندارند و قیافه ها داد میزند که بودن تریاک نمیتوانند بگزرانند، در سعی هستند روز و روزگار همه ناخوش کنند ..گریه اور نیست، خنده دار هست .. بدجوری هم خنده دارد ….

  7. Hezar Saleh says:

    Hassan Agha
    Please put your e-mail address on your web site so that we can send you information privetly.
    best

  8. خبرچين says:

    سلام عرض شد خَسن آقا، روان شاد شاه فقيد ايران و دربار سلطنتي کل پرسنلش به پانصد تن هم نمي رسيد ولي پرسنل دربار ولايت فقيه از مرز دوازده هزار تن هم گذشته ، آن وقت مردم مي پرسند پس پول نفت کجا مي رود؟ البته روشن است مقداري جهت اعمال تروريستي در اقصي نقاط جهان صرف مي شود و بوجه سالانه سوريه و لبنان نيز از پول نفت ايران تامين مي گردد، و اخيراً هزينه هاي سپاه بدر و شيعيان عراق نيز به مخارج جمهوري اسلامي اضافه گرديده ، خوب ديگر چيزي باقي نمي ماند بندگان خدا شما چقدر صاف و صادقيد وا!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی