Dec 30 2005

جهت اطلاع

نوشته:     :::       4 پیام

در خبرها آمده بود که :
*در قرارداد همکاری پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت NXT کانادا، که در دوبی منعقد شده، پسر ارشد رییس این پژوهشگاه طرف قرارداد شرکت کانادایی بوده است.
این پژوهشگاه همچنین در نمایشگاهی که شرکت NXT در کانادا برگزار کرده شرکت کرده، که نمایندگان طرف ایرانی، همسر و فرزندان رییس این پژوهشگاه بوده‌اند.
گفتنی است مبلغ قرارداد پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت NXT کانادا چندین میلیارد تومان برآورد می‌شود.

پنجه‌های پژوهشگاه صنعت نفت (بخوانید لانه مافیای نفت) پیش‌تر نیز در قراردادهائی از این نوع دخیل بوده‌اند که خاندان هاشمی از آن سودهای فراوان برده‌اند، گرچه نام رئیس این پژوهشگاه (دزدخانه) در این خبر ذکر نشده ولی پیدا کردن ردپای مافیای نفت چندان مشکل نیست! کمی جستجو در میان صفحات نت این امر را آسان کرده است.
با وارد کردن این نامها و آدرسها در جستجو گر گوگل بیابید این دزدان را.

نوشته: در ساعت: 12:00 pm در بخش: دزدی های رژیم

4 پیام  |           

4 پیام به “جهت اطلاع”

  1. با سلام
    خداوند منان را شاکر و سپاسیم که بکمک سایر هم کیشان و هم مسلکان لقمه ای نان و پنیر بی شیله پیله و حلال را در سفره این مرد خدا … این اسطوره شرف … گذاشته ای و به ماده ای کثیف و متعفن که در صحاری بی آب و علف در شکم خاک نهفته ، شکوهی روحانی داده تا از برکت آن ، شکم این انسان متدین را با خانواده کوچکش سیر کند.
    خداوندا خودت میدانی که این قرارداد ها را این بزرگوار امضاء نکرد مگر بخاطر سیر کردن خانواده و انگشت شماری از سایر دوستان که بجهت ظلم روزگار ، مقداری تریاک سناتوری را مجبورالاستعمالند.
    خداوندا این عالیجناب را عمری جاودانه بخش که از دم عیسایی ایشان و برکت معاملات این سیاه ماده بدبو ، عده ای به آلاف و اولوف رسیده و ایشان حتی به کارگزارانشان در بیت رهبری نیز مقرری روزانه بعنوان کمک دود تحویل میدهند و از برکت آن دود و دم ، ضحاکی را در رخوت و بی حالی و رخوت فکری نگهداشته اند و گرنه ایشان بار دیگر دستور به اعدام هزاران نفر دیگر در زندانها فقط جهت فرونشاندن حس درونی و حیوانی خویش ، ناشی از کمبود آن ماده بهشتی را میدهد.
    خداوندا سه چیز را از ما نگیر: نفت بدبو ، تریاک خوشبو و این حُسن آقای گل گلاب

  2. فرهاد says:

    خسن آقای عزیز ، من نمیدانم چرا ما تو صحبتها به شیطان بزرگ و شیاطین کوچک فحش میدهیم ولی در عمل ، هم با آنها روابط داریم و هم کلی بده بستان . چندین میلیارد تومان هم که برای رفسن جانی پول تو جیبی نوه هاش هست .

  3. شهرام says:

    چقدر تو احمقی
    خُسن آقا: شما هم به همچنین

  4. Anonymus says:

    و از همه بيشتر شما شهرام خان!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی