Apr 09 2006

آمریکا چه اهدافی را پی‌گیری می‌کند؟

نوشته:     :::       28 پیام

خبرهایی که این اواخر از اهداف آمریکا در ایران منتشر می‌شوند آدم را به فکر فرو می‌برد. اولین سوالی را که من با مطالعه این گونه اخبار از خودم می‌پرسم این است که آیا دست اندرکاران آمریکایی از کون کیج تشریف دارند که مثلا می‌آیند و بطور علنی اعلام می‌کنند که می‌خواهند 85 میلیون دلار به مخالفین برای سرنگونی رژیم کمک کنند!؟ یا اینکه خیر از کون گیج نیستند و مخصوصا این اخبار را منتشر می‌کنند تا اهداف دیگری را پی‌گیری کنند. فکرش را بکنید از چنین خبری چه کسی بجز جمهوری اسلامی سود می‌برد!؟ واقعا می‌گویم، از وقتی که اینها این خبر را اعلام کرده‌اند من به همه مشکوک شده‌ام و مدام از خودم می‌پرسم آیا این گروه یا آن یکی از آمریکا کمک دریافت می‌کنند!؟ همزمان با پخش این گونه اخبار به رژیم هم ابزاری برای سرکوب می‌دهند. رژیم از فردا انتشار چنین خبری هر بدبختی را که از روی عشق به وطن دست به مبارزه با این اراذل بزند به او مهر نوکری آمریکا می‌زنند و به آسانی برای چند سال طرف را می‌فرستند برود زندان آب خنک بخورد.
یکی دیگر از این گونه اخبار هم خبرهای روزانه “برنامه ریزی آمریکا برای حمله به ایران است”. آخر کدام دشمن عاقلی می‌آید خودش با دست خودش همه اسرار نظامی‌اش را بدون هیچ چشمداشتی برملا ‌کند!؟ درست است که حقیر آدم ساده‌ای هستم و به سادگی از هر آدمی که کمی باهوش باشد رودست می‌خورم ولی خوب سادگی هم حدی دارد آمریکا می‌خواهد حمله کند چرا ابزار این کار را باید قبل از انجام حمله برملا کند!؟ درست است که ما ساده انگار هستیم ولی مغز خر که نخوردیم که! خوردیم!؟
این خبر از همه جالب تر است بریده‌هایی از آنرا با هم مرور می‌کنیم:

بی بی سی : هفته نامه نیویورکر در تازه ترین شماره خود در مقاله‌ای به قلم سیمور هرش گزارش داده است که دولت جورج بوش در آمریکا علیرغم حمایت علنی خود از دیپلماسی برای ممانعت از “تلاش ایران جهت دستیابی به سلاح اتمی”، فعالیت های مخفیانه خود در داخل ایران و برنامه ریزی برای دست زدن به یک حمله هوایی گسترده احتمالی علیه آن کشور را افزایش داده است.
نیویورکر نوشت که مقام های امنیتی و نظامی سابق و کنونی آمریکا به این هفته نامه گفته اند که گروه های برنامه ریزی نیروی هوایی سرگرم تهیه فهرست اهدافی در ایران هستند و تیم هایی از نیروهای جنگی آمریکا مخفیانه به ایران رفته اند تا اطلاعات مربوط به اهداف احتمالی را جمع آوری کنند و با گروه های اقلیت قومی داخل ایران تماس بگیرند.
یک مقام سابق دفاعی که به نوشته نیویورکر هنوز با دولت بوش در مورد مسائل حساس کار می کند، به این نشریه گفت که برنامه ریزی نظامی آمریکا بر این اصل استوار است که “یک عملیات بمباران طولانی در ایران، رهبران مذهبی آن کشور را سرافکنده خواهد کرد و باعث می شود مردم قیام کنند و حکومت را براندازند.”
این هم یک خبر دیگر در همین زمینه واشنگتن پست
آدم نمی‌داند با خواندن این گونه خبرها بخندد یا گریه کند! بابا اگر کسی بخواهد حمله کند که از قبل نمی‌آید همه اسرار، ابزار و زوایای استراتژی خود را برملا کند که، مگر اینکه بخواهد با این فاش سازی استراتژی، اهداف دیگری را پی‌گیری کند، مثلا به رژیم برای مذاکره فشار بیاورد.
یادتون هست وقتی که بچه بودیم مامان یا بابا برای اینکه ما را برای انجام کاری ترغیب یا تهدید کنند یک لولو خورخوره علم می‌کردند تا بلکه ما را که مثل یک قاطر چموش با هر همراهی مخالفت می‌ورزیدیم به راه بیاورند؟
من هم گمان می‌کنم که این افشاگری‌ها! هم از همان نوع است تا بتوانند به راحتی پشت پرده برنامه‌های خود را به پیش ببرند، مثلا همین روزها که حرف از حمله چنین و چنان می‌زنند دارند در یک گوشه دنج دنیا با هم چاق سلامتی می‌کنند و طرح خر کردن دو ملت ایران و آمریکا را برای یک ازدواج نامیمون طراحی می‌کنند.
فردا هم که بله برون این ازدواج نامیمون پایان یافت، با زدن مهر خودفروشی به عده‌ای از مخالفین رژیم با همین ابزار بوجود آمده برخورد شود و با این روش هم رژیم از دست مخالفینش خلاص شود و هم آمریکا در آینده با این گروه‌های چموش مشکلی نداشته باشد. کدام رژیمی می‌تواند به راحتی رژیم کنونی ایران منافع ابرقدرت‌ها را در ایران تامین کند!؟
پ.ن.: مطالبی و اخبار در همین زمینه:
چشم انداز حمله نظامی آمریکا به ایران: دیدگاه علی افشاری
سخنرانی مدیر برنامه منع گسترش جنگ افزارهای کشتار جمعی در بنیاد کارنگی آمریکا درباره احتمال حمله نظامی علیه ایران
کاخ سفید از تائید یا تکذیب گزارش نیویورکر در باره احتمال حمله به ایران امتناع کرد

نوشته: در ساعت: 10:00 am در بخش: روابط خارجی

28 پیام  |           

28 پیام به “آمریکا چه اهدافی را پی‌گیری می‌کند؟”

  1. سید رسول says:

    خاک بر سرت . واقعا به تو هیچ چیزی نمیشه گفت جز منافق . مرگ بر منافق . مرگ بر ضد ولایت فقیه . الله اکبر …. جانم فدای رهبر

  2. سلام بر حسن آقای 100% اصلی
    پ.ن
    Your post was not saved due to a database error. An engineer has been notified.
    Your Blogspot, made by Hassan Agha

  3. حُسن آقای گل گلاب
    سیاست آمریکا در مدت بیست و هفت سال گذشته در مورد ایران همواره با شک و شبهه و ندانم کاری و اشتباهات فراوان و مکرر همراه بوده است و سیاست مداران آمریکایی آخرین کسانی بوده اند که توانسته اند دست ملایان را بخوانند. در سلسله مقالات “تبلیغات” در قسمت نهم (هنوز منتشر نشده) این بحث تاریخی و بی سیاستی غرب را موشکافی کرده ام که در عرض هفته آتی پست خواهد شد.
    جدیدا آمریکا روش سر در گمی سیاسی را از ملایان بخوبی یاد گرفته و به اجرا گذاشته اند. میدانید که در ایران هر کس و هر مقام و هر نویسنده خودی را آزاد گذاشته اند. برای هر مسئله ای هر کس برای خود سازی میزند و ذهن مخاطب را مغشوش و بی تصمیم میسازند و در نهایت مطلوب خود را پیاده میکنند و حریف را در موقعیتی قرار میدهند که هزاران حدس و گمان میزند که همه آنها هم غلط است. قدمای ما آنرا سیاست کجدار و مریز مینامیدند و امروزیها هویج و سیخونک. اگر هر کس فکر کند که جانوران حاکم بر ایران نمیدانند چه میکنند و سر در گم هستند ، در اشتباه محض و تاریکی مطلق است.
    آمریکا هم اکنون همین سیاست را در مورد ایران از این جانوران قرض گرفته و اجرا میکنند.

  4. با تبریک
    به مناسبت “بازگشت” حسن آقا ی
    100% اصلی
    به
    وبلاگ حسن آ قا

  5. سید رسول says:

    مردک ضد انقلاب ، تو فکر کردی مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی 28 سال پیش چرا انقلاب کردن ؟ نه به کوری چشم تو و سایر دشمنان اسلام این نظام مقدس کماکان پای برجاست و با افتخار و سربلندی و بدون هیچ گونه وابستگی به ابر قدرتها به حیاتش ادامه میده . ما فقط امیدواریم خدا رهبرمون رو برامون حفظ کنه و همین طور رئیس جمهورمون دکتر احمدی نژاد که بدون هیچ گونه خوفی رژیم صهیونیستی رو در جهان رسوا کرد و ماهیت این رژیم رو برای جهانیان هویدا کرد . همون طور که مقام معظم رهبری فرمودن امسال سال « پیامبر اعظم ( ص ) » هست و مردم مسلمان ایران با توکل به خدا و یاری جستن از پیامبر عظیم الشان اسلام محمد مصطفی ( ص ) و ائمه ی معصومین علیهم السلام برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی دعا خواهند کرد و توطئه های تو و سایر دشمنان اسلام و ایران اسلامی را خنثی خواهند نمود . انشا الله .

  6. گاو مقدس عزیز،
    اینکه آقایان ملایان از چنین سیاستی سود می‌برند حرفی نیست ولی اینکه آمریکایی‌ها یا انگلیسی‌ها از چنین سیاستی پیروی کنند گمان نمی‌کنم، بیشتر گمان می‌کنم آمریکایی‌ها هم خود شان هم گه گیجه گرفته‌اند.
    در ضمن این سیاست یکی به میخ و یکی به نعل زدن رژیم هم چیزی نیست که خود خواسته باشد این هم بیشتر از ساختار سیکیم خیاری رژیم سرچشمه می‌گیرد اگر هم می‌بینی که تا حالا موفق بوده‌اند نه بخاطر این سیاست‌شان است بلکه بیشتر بخاطر سرکوب و نابودی هر چیزی که نام گروه یا دسته مخالف برخود دارد است وگرنه اگر گروه‌های مخالف رژیم سرکوب نشده بودند و یا امروز حداقل در هم آهنگی کمی کوشا بودند امروز رژیم سرنگون شده بود. این باقی ماندن رژیم را نباید به حساب سیاست‌شان گذاشت، این را باید به عنوان نمره منفی به حساب اپوزیسیون بی مایه منظور کرد

  7. حسن آقا
    خوشم اومد. همینطوره که میگی. اعلام کردن کمک مالی به مخالفین رژیم از سوی امریکا یک ترفند سیاسی است و الا دلیلی ندارد اینگونه اخبار که معمولا سازمان سیا مجری آن است علنی شود.
    ولی در مورد خبرهای حمله نظامی امریکا به ایران اینطور نیست. امریکایی ها برای آماده کردن افکار عمومی خودشان و شاید جهان معمولا قبل از هر حمله اینقدر بمباران تیلیغاتی میکنند تا این اقدام بصورت یک امر عادی جا بیفتد.
    من احتمال حمله امریکا به مراکز نظامی و حساس ایران را تقریبا قطعی میدانم مگر اینکه رهبران نظام فورا شلوارشان را برای امریکایی ها پایین بکشند و جام زهر را نوش جان کنند
    در ضمن این یارو سید رسول زده روی دست من با این طرز طنز نویسی اش. خیلی حال کردم

  8. کمال says:

    کاملا موافقم . همین روزهاست که برای سالها به عقب تر پرتاب بشویم . یک عمر آخوندها دهنمان را سرویس کردند ، حالا نوبت یانکی هاست . تا مردم اینطوری خموده و سردرگمند ، عاقبت این ملک به از این نمی شود …

  9. xyz says:

    آسيد رسول
    سلام بنده را به جد بزرگوارت ملا نصرالدين برسان.

  10. کیانوش says:

    هـرچی که هـست، تـو دنـیا هـمه چـیز روزبـروز داره پـیچـیده تــر میـشه

  11. آرمان says:

    خسن آقا,
    1- اینکه مُهر و برچسب نوکری آمریکا را به مخالفان ج.ا. (که با جهان متمدن همراه هستند) اینروزها خیلی راحت میچسبونند, مقصرش بودجه آمریکا و جزئیاتش (که همگی باید برای عموم مردم و رسانه های آمریکایی روشن باشد) نیست. مقصر اصلیش کوته فکرانی مثل شما و نیک آهنگ و حسین درخشان هستند که مثل برده (عمله فکری) دنبال روی ایده ئولوژی خاصی هستند و ناخواسته آب در آسیاب احمقی نژاد میرزیند. یعنی بجای نکوهش برچسب باید کسانی که این برچسب ها را میزنند باید ملامت کرد. البته این بیماری (بردگی فکری) مشکل اکثریت کسانی است که در کشور های عقب افتاده بزرگ شده اند و تا حدی ارثی است. سعی کن کمی “آزاده اندیش” باشی.
    2- اینکه آمریکا خبر حملات نظامییش را پیشاپیش بصورت شایعه پخش میکند به دلایل زیر است:
    – آماده سازی افکار عمومی برای قبول حمله
    – اخطار جدی به قربانیان احتمالی (اتمام حجت)
    – ارزیابی واکنش مردم و اصلاح اهداف
    (این آخری از همه مهتر است)
    3- یادت باشد که مثل دائی جان ناپلئون گفتی که اینها همه نقشه است که مردم را گول بزنند. جنگی در کار نیست و آمریکا با آخوندها همدستند تا ملت مظلوم ایران را استثمار کنند پس اگر آمریکا نقاط حساس و نظامی ایران را مورد حمله قرار داد, باید به سادگیت اعتراف کنی.
    “نوکر” (!) آمریکای خونخوار و لولو

  12. آرمان says:

    کربلایی سید رسول !
    شعارات دقیقن همان زرت و پورت هایی است که ملاعمر, صدام و میلوسویچ قبل از حمله جهان غرب برای خرکردن گوسفندهایی مثل تو زدند. اگر پیکان به گرد بنز برسه تو هم راست میگی ! باشه ؟
    راستی اینهمه سنگ مسلمانان را به سینه نزن ! 90 درصد مسلمانان (سنیان) شما شیعیان و علی را دروغگو و گمراه میدانند. یعنی شما به نوعی دشمن اسلام هستید. همین جمعه 80 نفر از احمقانی که به مسجد رفتند با کمک سنیان به 72 حوری بشهتی رسیدند ! خوشا به سعادتشان !

  13. پاسخی به سینه چاک آمریکا:
    می‌دونی تصمیم گرفته بودم به تو دیگه پاسخ ندهم ولی دیدم این آشی که پختی از گلوی هیچ احمقی پایین نمی‌رود. تو چنان در بردگی برای آمریکا سینه می‌زنی که به مراتب بدتر از چفیه بندان رهبری هستی.
    اینکه آمریکا حمله می‌کند یا نمی‌کند مساله اصلی نیست مساله اصلی این است که چه نتیجه‌ای از این کار خواهند گرفت و از همه مهم تر چه نتیجه‌ای نسیب ملت ایران می‌شود.
    هم تو و هم آنهایی که نقشه‌های استراتژیک برای آمریکا می‌کشند چنان از کون گیج هستید که هنوز نمی‌دانید که آمریکا پس از 3 سال جنگ با کشور عراق که در همه زمینه‌ها یک سوم ایران هم نیست گرفتار شده و اگر چنانچه جنگی را در ایران راه بیندازد باید حداقل نیرویی سه برابر نیرویی که در عراق به کار برده بکار ببرد تا به این حدی که در عراق رسیده‌اند برسند این حساب و کتاب‌ها نیازی به مغز انشتین ندارد.
    البته ممکن است آمریکا با حمله به ایران به قسمتی از هدف هایش برسد ولی اگر گمان می‌کنید که به همین راحتی می‌توانند ایران را اشغال کنند باید بگویم که شما از خود بوش ساده انگار ترید. تمام دست اندرکاران رژیم از بازاری‌های طرفدار رژیم گرفته تا آخوندها تا نیروهای سپاه و دیگر نان به نرخ روز خورهای رژیم به خوبی می‌دانند که سرنگونی رژیم یعنی نابودی همه آنها یقین بدان بدون خون ریزی هیچ سنگری را تخلیه نخواهند کرد، این‌ها مثل رژیم پهلوی نیستند که گوش به فرمان ژنرال‌های آمریکایی باشند که با اولین اشاره تخت سلطنت را رها کنند و از ایران خارج شوند. اینها چنان جهنمی در ایران برپا خواهند کرد که تا سال‌ها در گوشه و کنار ایران جوی خون راه بیفتد.
    البته برای تو هم نوعان تو مهم نیست چقدر در ایران خونریزی شود برای شما هدف وسیله را توجیه می‌کند

  14. آرمان says:

    حسن آقا (سینه چاک حزب توده و بقیه آشغال های سوسیالیست),
    اول از همه میخواستم ازت گله کنم که بر خلاف قولت دوباره کار برچسب زنی “نوکر آمریکا” به مخالفان را به حمایت از احمقی نژاد و به تقلید از حسین درخشان از سر گرفتی.
    بعدش میخواستم تکلیف ما خوانندگان بلاگت را مشخص کنی ! خلاصه آمریکا قراره حمله کنه و یا اینها همه بازی است و در پشت پرده بوش و آخوندان هم سفره اند و جنگی در پیش نیست ؟! چرا هی از این شاخه به این شاخه میپری ؟ اگر عرضه تحلیل و پیشبینی نداری, یا بگو سوادش را نداری و یا حداقل ساکت باش که بعدن آبروریزی نشه.
    هدف اصلی آمریکا مبارزه با دولت های آشوب طلب, ضد تمدن و حامی تروریسم (ج.ا.) است. سرکار آوردن یک حکومت حرف گوش کن *ایده آل* است ولی هدف اصلی نیست. در عراق, افغانستان و یوگسلاوی تنبیه
    حکومت یاغی هدف اصلی بود که انجام هم شد. اینکه دمکراسی را بزور در ماتحت مردم این نواحی کردن کار یک شب (و حتی 100 سال) نیست چیز دیگری است.
    الان هم هدف اولیه ادب کردن و یا نابودی حکومت ایران است. برقراری حکومت حرف گوش کن در مرحله بعدی قرار دارد.
    در ضمن من برخلاف تو که بت پرستی آمریکا را بت نمیدانم و آنرا پر از اشتباه و کمبود میدانم. از حکومت آینده هم که قرار است بعد از ایران بیاید هم چیز زیادی نمیدانم و حتی احتمال آن میدهم که بدتر باشد ولی …..
    1- بر اساس اصل *نسبیت* مادر قحبه ای مثل بوش که برایش مرگ 20 میلیون ایرانی هم زیاد مهم نیست, در مقایسه با دیوانی چون ملاعمر, خامنه ای و … در حد خدا میباشد !
    2- اولین قدم برای آمدن حکومتی بهتر و نزدیکتر شدن به جهان متمدن (به رهبری رضا پهلوی(ص)) از میان بردن حکومت ملایان است.
    3- تجربه ویتنام و عراق باعث شد که آمریکا ایران را اشغال نظامی نکند ولی حمله به مراکز قدرت تقریبا صد درصد است.
    اگر سوادت قد دهد بمباران لیبی و خفه کردن قد قد های قضافی در حدود 15 سال پیش را به خاطر میاری. آن حمله حکومت یاغی لیبی را مثل گوسفند نرم کرد.
    (حوصله ویرایش ندارم باید برم)

  15. shahla says:

    dorood bar Mr fouladvand ka daste hamaya shoma tazeparastha ra baz kardeh.

  16. تبليغات در ايران امروز
    با قيمت مناسب و كيفيت عالی
    http://farhang.iran-emrooz.net/index.php?/farhang/more/7494/
    ایران امروز (آگهی ويژه)

  17. کیانوش says:

    در ایـنکه آمریکا دنـبال ادب کـردن ملاهـاست و احـتمال بـمباران مـراکـز حـساس 100% است بـا آرمـان هـم نـظرم !! حـتمـن لازم نیـست لـشگر بـکشند ایران . .
    امـا سـوال مـن ایـنه که شـماهـا چـرا یا رمـی روم یا زنـگی زنـگ فـکر میـکـنید؟؟
    بـرای آمـریکا هـیچ اهـمیتی نـداره که مـن و شـما چـه جـونی تـو اون کـشور میـکـنیم یا کـندیم.. بـرای اونـها فـقط مـنافـع خـوشون مـهـم اسـت، حـتی اگــر ایـن مـنافـع در نـتیجه بـه تـمرکـز دمـوکـراسی در ایـران خـتم بـشه!!! (که مـن از ایرانی جـماعت بـعید مـیدونـم حـتی اگــر دمـوکراسی رو تـو بـشقاب هم تـحویلش بـدن بـتونـه درسـت ازش اسـتفاده کـنه !!)
    باز هـم بـخاطر مـنافع خـودشون بوده نـه نـوع دوسـتی و ایـن حـرفـها…
    حـالا چــرا مـا نـمیـتونیم از عـقلـمون اسـتفاده کـنیم و از ایـن مـوقـعیت که آش کـشک خـالَـمونه بـه نـفع کــشورمـون اسـتـفاده کـنیم !!؟؟؟ بـخاطر هـمین دعـواهـای صـدمـن یه غـاز شـماهـاست
    چـه اهـمیت داره که کـی نـوکـر کـجاسـت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مـهم بـاید این بـاشه که مـا الان چـجـوری از ایـن وضـعیت بـه سـود دسـت یابی به دمـوکـراسی اسـتفاده کـنیم
    ایکاش بـجای به پـر و پـی هـم پـیچیدن عـقل هـامون رو (البـته اگر عـقلی هـست) مـیذاشـتیم روی هـم

  18. کیانوش says:

    مادر بزرگ مـرحـوم مـن هـمیشه میـگـفتن “مالت رو سـفت بـگیر، هـمسایه ات رو دزد نـگیر” !!!
    حالا اصـلن آرمـان نـوکـر آمریکاسـت و خـسن آقا هـم نـوکـر روسـیه !!
    اگـــر مـن ِ ایـرانی فـقط به مـصالـح کـشورم فـکـر کـنم و وطنـپرسـت بـاشم… از بـدتـرین حـالتها هـم مـیتونم بـهتـرین امکانات رو بـدست بیارم و نـذارم ایـن دوتـا کلاه ســرم بـذارنـد.

  19. xyz says:

    خسن آقا شده مثل آکو!!! و هر چند وقت يکبار بايد شارژش کرد. مشابه اين بحثهای خسن آقا و آرمان را من هم باهاش داشتم (البته به تعداد کمتر و در سطح رقيقتر).
    آقا جان
    گيرم که آمريکا اصلا بيشرفتر از آنچيزی که وصف شده باشد، وجود يا عدم وجود ايرانی جماعت برايش فرقی نکند، هدفش تسلط به منابع نفتی ما باشد، بدنبال حاکم کردن يک دولت دست نشانده باشد، حقوق بشر در ايران به تخمش باشد و از گه هزار بار نجس تر باشد! ولی با اينحال آمريکا در مقابل اين حکومت شرف دارد. مثل اينست که کسی بخواهد به ما خورشت کدو بدهد در مقابل نان و ينير و حالا ما بگوييم نه ما به کمتر از چلوکباب (دموکراسی بومی !!!!!!!!!!!!!) راضی نميشويم.
    آقای عزيز
    ما اول بايد از شرايط قرون وسطايی که در آنيم خلاص شويم، بعد به وضعيتی مثل افغانستان برسيم (که در آن زن هم ميتواند کانديدای رياست جمهوری شود)، بعد همينطور نردبان ترقی را بمرور زمان بالا برويم تا شايد يک روزی به دوبی برسيم.
    در ضمن تا کی ميخواهی صحبت از اشغال ايران بدست آمريکا بکنی؟ آمريکا برای رسيدن به خواسته هايش يک مانع اصلی دارد که فقط ميخواهد از سر راه برش دارد. همين.
    قبلا هم گفتم که من موافق حمله نيستم ولی بعنوان اخرين راه حل ازش استقبال ميکنم.

  20. هخا says:

    همه كوني شديد رفت
    ملت هم كوني است
    ملت مذهبي است اين به گوش خرتان نميرود
    ملت حامي روحاني است اما در ظاهر فحش هم بهش ميده ولي وقتي پاش بيوفته اگر روحاني بگويد بخواب و بده اينكارو حتما مي كنه
    اولا كه روحانيون عزيز در آخر به توافقات جام زهري راضي و مرضي خواهند شد به حول و قوه الهي
    بعد اينكه بر فرض محال آمريكا باز هم از كون دادن حكومت در پشت پرده راضي نشد و باز راست كرد و حمله كرد
    ملت ايران وحشي تر از و مذهبي تر از اينهاست كهشما خارج نشينان فكر مي كنيد
    حتي اگر اشفال هم شود تا ابد دهر ايران رنگ آسايش را نخواهد ديد و نه انموكراسي مورد نظر شما خران
    دموكراسي بدرد ايراني و كستاني و هندي و عرب نميخورد
    حالا ما هي بگوييم
    حسن آقا چطوري ؟

  21. آرمان says:

    حسن آقا,
    تو دوست نداری که آمریکا مراکز بسیج, بیت رهبری, پادگانهای سپاه را با موشک ها کروز داغون کنه ؟ چرا خودت را عمله احمقی نژاد قرار میدی ؟ کمی منطقی فکر کن. بعله ما هم با اشغال نظامی مخالفیم (هرچند که در برابرش مقاومت نمیکنیم) چرا که جنگ خانمانسوز است و دودش به چشم مردم ایران میرود. (البته ممکنه آخوندان با خریتشون کارد را به استخوان مردم برسونند و مردم به اشغال نظامی هم راضی بشن !) چیزی که این وسط برای عاقلان واضحه اینه که در این بین (جنگ ملاها و امریکا) حمایت از آخوندان و سیاه نمایی غرب عین حماقت است. انتخاب با خودت است.

  22. babak says:

    خسن آقا جان
    انگار آن شکسته نفسی های تو سبب ميشود که خر به نبوغ خود مطمئن تر شود و بيشتر بد مستی کند.
    شاد باشی

  23. آسيد رسول سر جدت ( حالا مُلا نصرالدين و يا مُلاعمر فرقی نميکنه ) ، اين آدرس آن خلات را بده تا با تو هم آشناشيم ….

  24. aria says:

    با درود های بی پایان
    این نخستین سلام من به شما حسن آقا است بسیار پربار و دلسوزانه می نویسید.واقعا جای تقدیر دارد.اما از این موجود فکاهی توی کامنت دانی هم بسیار لذت بردم و با ایشان خیلی حال کردم .این سید رسول راعرض می کنم.دوست عزیز چه شما بخواهی و چه نخواهی حمله به ایران انجام خواهد شد و با اجازه شما حمله زمینی هم انجام می شود نه هوایی .خوب اینقدر هم مدرک و مستند کافی هست که مگر کور باشیم که آنها را نبینیم.و البته این حمله با منتهای ارزو و همراهی جمهوری اسلامی نیز منطبق است. خیلی خلاصه بگویم .دست من وشما نیست که اینجا توی وبلاگ بشینیم و توی سرو کله همدیگر بزنیم .ظاهرا برخی دوستان به مالیخولیا مبتلا شده اند وفکر می کنند جرج بوش با دنبال کردن کامنتهای ما در مورد آینده اقداماتش بر ضد ایران تصمیم خواهد گرفت .در حالی که آنها چند سال پیش تصمیمات خود را گرفته اند و بودجه ها را هم تصویب و به امضای امام زمان خودشان رسانده اند.حالا شما هی اورد بدهید که بوش بیا بوش نیا.به جای این حرفها بیایید از همین الان همه با هم متحد شویم و یک موضع مشترک بگیریم.حالا اختلافات فعلا به کنار .هر کسی هم غیر از این را الان تجویز و تبلیغ می کند خاین و دروغگو و اپورتونیست است و از کلمه ایران و مردم فقط برای دمیدن در بوق دجالانه اش استفاده می کند وگرنه هیچ فصل مشترک دیگری با ملت ایران ندارد.
    با تکتیر به روح جد سید رسول خداحافظی می کنم

  25. کیانوش says:

    خــُسُن آقا دیگه صـدای مـن در اومـد
    یـعـنی که چــی که شما آپدیت نـمیکـنی؟؟؟

  26. جاویدان says:

    سلام کاملا با این موضوع موافق هستم که: کدام رژیمی می‌تواند به راحتی رژیم کنونی ایران منافع ابرقدرت‌ها را در ایران تامین کند!؟ وووووووو
    به این سید رسول مادر به خطا میگویم من امدم خارومادرت را به کیر خر ببندم که دیدم خودت مرحمت کردی وبه ایل و تبار خودت ریدی با اعتراف کردن به این که سید هستی (یعنی در زمان حمله اعراب به ایران و ورود اعراب سوسمار خور وحشی جد پدری یا مادری تو را گایده ویک کره خر مثل اقا رسول پس انداخته پس بدون که بچه کونی اخرش از تخمه همون اعراب نفهم هستی وطن فروش عرب گرا.

  27. حضرت آيت الله العظما خامنه ای says:

    دوش ديدم خادمانم خدمت ِ جان ميکـنند
    خدمتی جانانه وآنرا با دل و جان ميکـنند
    چون شتر بس تشنه بودم من ولی آنجا ملک
    با ملاقی الطهورم دردٌ درمان ميکنند
    ورهوس ميکردم آنجا قهوهء خوب عرب
    کير شق قوريانم قهوه فنجان ميکنند
    انبيا و اوليا و جد بس والای من
    صرف کير خر همه بر سفرهء خان ميکنند
    رب چو خمّی پر ز گه کف بر دهان آورده بود
    وزقی ِاو الطهور در جام هر جان ميکنند
    آشپزهای بهشتی، يک ز يک استاد تر،
    هر يکی اعجاز و بر ما تخته دکان ميکنند
    روبهان کبگان و مرغان و کبوتر ميخورند
    وز عقب اما در فنجان فسنجان ميکنند
    گرگها در مطبخ اشکم ز ران بره ها
    از همه نوعی کباب بره بريان ميکنند
    خود به چشم خويش ميديدم که آن گرگان حق
    دفع برگ و کنجه و کوبيده از کان ميکنند
    کير خر هم خام ميخورديم و هم از پخته اش
    هم ازآن کالباس و هم کشک و بادمجان ميکنند
    هر که پا آنجا به جنت مينهاد در جا ملک
    از تنش پيژامه و دستار و تنبان ميکـَنند
    تا که او را لخت ميکردند و کونش را پتی
    بر خوشامد اولش انگشت در کان ميکنند
    خبرگان و زبدگان چون آمدند چون سند گان
    غصل ميدادند و تن را همچو مرجان ميکنند
    تا نگردد نفله ملا زآنچه اش در پيش بود
    هر آخوندی را مجهز با دو صد جان ميکنند
    ميفرستادندشان آنگاه پيش حوريان
    وين دگراين مؤمنان را جمله پالان ميکنند
    حوريان نرگشته بودند، مؤمنان مادينه گان
    ديدم آنجا ای عجب، مان کيردر کان ميکنند
    حوريان با کيرهای هر يکی هشتادمتر
    کون ما را پاره و خونين وداغان ميکنند
    گفت يک خر با شگفتی اين که در قرآن نبود
    گفت رب اين خادمان تکميل قرآن ميکنند
    گفت خر گفتی تو حوران جنده گان جنتند
    کونيان درمان درد کير پاکان ميکنند
    ما به عشق کون حوری کون به توميداده ايم
    حاليا اينان که هی دارندمان کان ميکنند
    بعد از آن سرگين پرانيها برايت درجهاد
    حالمان ديگر چرا خمپاره در کان ميکنند
    گفت: من گفتم که مکارم تو خر بودی ولی
    حاليا دارندتان اماله در کان ميکنند
    مرقومهء حضرت آيت الله العظما خامنه ای

  28. Winston says:

    باز هم تئوری توطئه؟
    عزیز جان… اگر اخوندها دست نشانده امریکا بودن که برداشتنوش این همه دردسر نداشت. از اون حرفها زدی که نیکاهنگ کوثر میزنه. اینها بدون کمک امریکا هم مشغول سربریدن ملت بوده اند. نه؟
    سال 67 که هزاران نفر رو کشتن هم به اسم و بهانه کمک خارجی کشتن؟
    کمی واقع بین بودن و تاکسی-واری تحلیل نکردن خیلی سخت نیست.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی