Apr 13 2006

حکومت دیوانگان

نوشته:     :::       12 پیام

شیخ عباس واعظ طبسی، احمد جنتی، احمدی نژاد، فیروزآبادی، معاون واعط طبسی، تقوی، ابراهیم رئیسی،اژه‌ای، جای عده ای در این عکس خالی است
عکس از پیک نت

عجب گرفتاری شده‌ایم ها! آقایان با هزار دوز و کلک اورانیوم غنی می‌کنند و خود، ملت ایران و کل منطقه خاورمیانه را به خطر می‌اندازند بعد هم مقداری یا شاید همه تولیدشان را می‌کنند توی یک قوطی می‌برند خدمت امام هشتم شان، یک جنازه ای که صدها سال پیش در راه پرخوری جان باخته. بر چنین حکومتی بجز “حکومت دیوانگان” چه نامی می‌توان گذاشت!؟ از همه بدتر اینکه در مقابل همین حکومت هم حکومت دیوانه دیگری قد علم کرده و می‌خواهد پوز زنی کند. عواقب چنین پوز زنی را هم من شما و میلیونها انسان بی گناه دیگر باید با گوشت و پوست خود بپردازیم. آیا می‌شد وضعی از این بدتر را برای ملت بدبخت ایران تصور کرد؟ با داشتن چنین دیوانگانی به عنوان هدایت کننده اگر فاجعه‌ای رخ ندهد باید به معجزه اعتقاد پیدا کرد.
چنین شرایط خطرناکی را چگونه می‌توان از سر گذراند؟ آیا انسانی پیدا می‌شود که در این دیوانه بازار بتواند با عقل و درایت این بن‌بست را، این گره کور را باز کند!؟ گمان نمی‌کنم.
با یک نروژی بر سر این موضوع بحث می‌کردم با خنده گفت آنهایی که به نوستراداموس اعتقاد دارند، می‌گویند نوستراداموس پیش بینی کرده است که جنگ جهانی سوم از خاورمیانه شروع می‌شود، شاید این همان جنگی است که نوستراداموس پیش بینی کرده است. خندیدم و در پاسخ‌اش گفتم، بنا نبود ما هم به صف دیوانگان بپیوندیم و از راه تعقل خارج شویم و چرندیات به هم ببافیم. با خنده پاسخ داد شاید در این دنیای دیوانه بهترین راه همان باشد که به صف دیوانگان پیوست تا بلکه بتوان از گزند دور ماند!
پدرم همیشه می‌گفت خوش به حال آنها که گوساله به دنیا می‌آیند و گاو از دنیا می‌روند روح و جسم‌شان از هزار دردسر و استرس در امان است.
شاید واقعا حق با پدرم هست و بهتر است گوساله به دنیا آمد و گاو از دنیا رفت! حداقل از این عذاب وجدان راحت خواهیم شد. صبح تا شام فکر و ذکرمان شده تعقیب اخبار و تحلیل کردن آنها، آن هم اخباری که باعث و بانی‌اش همین دیوانگانی هستند که در بالا ذکرشان رفت. عجب گرفتاری شده‌ایم ها!
خدایی را که باور ندارم به شهادت می‌گیرم که در وضع بسیار پیچیده، بغرنج و بی علاجی گرفتار شده‌ایم که نه راه پیش مانده نه راه پس، مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد! خنده دار نیست وقتی که خُسن آقا حرف از معجزه می‌زند و خدایی را که باور ندارد به شهادت می‌طلبد!؟ چرا عزیز جان خنده که هیچ گریه دارد! باور کنید وضع ما گریه دارد، چه جور هم گریه دارد، وقتی ملتی از راه تعقل دور می‌شود و به راه مجانین می‌افتد عاقبت‌اش بهتر از این نخواهد شد. کجا هستند آنهایی که باید در چنین شرایط تاریکی دست این ملت را بگیرند و از راه دیوانگان به راه راست هدایت کنند!؟
در این دوران طنزآمیز! از همه خنده‌دارتر آن است که رئیس جمهور منتخب! وقتی می‌خواهد گزارش کشفیات عظیم! اتمی ملت گرسنه و بدبخت‌اش را به عرض ملت برساند پشت سرش را با عکس کبوتران صلح تزئین کرده‌اند، طنزی از این تلخ تر تا حالا شنیده یا دیده بودید!؟
پ.ن.: باز هم بیشتر بخندید: این عکس را ایسنا از مراسم اعلام خبر هسته‌ای شدن ایران منتشر کرده
بیاید با هم برای ایران گریه کنیم کار دیگری که فعلا از دستمان بر نمی‌آید

پ.ن. 2: این مصاحبه سيمور هرش را حتما گوش کنید، اطلاعاتی در این مصاحبه مطرح می‌شود که بسیار دقیق و چنین که به نظر می‌رسد اطلاعات او از منابع بسیار نزدیک به مراکز جنگی آمریکا ست و یقینا اگر اتفاقی بناست رخ بدهد این مصاحبه بیشترین امکان تحلیل را در اختیارتان می‌گذارد.
همچنین این قطعه فیلم را که از سی‌ان‌ان است را نگاه کنید، درست از همان نوع ویدئوهایی است که قبل از حمله به عراق به خورد ملت آمریکا و جهان می‌دادند تا افکار عمومی را برای حمله آماده کنند. در این ویدئو ترس و وحشت را به افکار عمومی تزریق می‌کنند، تا به جنگ مشروعیت بدهند.

نوشته: در ساعت: 8:42 am در بخش: ملای حیله گر

12 پیام  |           

12 پیام به “حکومت دیوانگان”

  1. علی says:

    “کجا هستند آنهایی که باید در چنین شرایط تاریکی دست این ملت را بگیرند و از راه دیوانگان به راه راست هدایت کنند”
    خُسن آقاجان گل. برادر عزیزم مشکل ما اینکه همیشه دنبال کس دیگری هستیم که بیاد و بقول شما دست این ملت را بگیرد. دیگران هم مثل بنده و شما!؟.
    بهتر نیست که بجای اینکه منتظر وقوع معجزه ای باشیم خودمون یک فکری برای رهایی وطن عزیزمون بکنیم. حتما یک راهی هست. با آرزوی موفقیت برای تو دوست وهمشهری عزیز.

  2. Winston says:

    برای ایران و اوضاعش خنده که هیچ گریه هم کنیم فایده نداره….

  3. کیانوش says:

    پـدر بزرگ مـنهم هـمیشه میگن ” یه دیوونه سـنگی میندازه تـوی چـاه که صـد تا عـاقل هـم نـمیتونـن بیرونـش بیارنـد” حالا فـرزانگان مـا 27 سال پیش هـمین کار رو کـردنـد خـسـن آقا جـان… عـقلا هـم بهـتره از پـند پیران درس بگیرنـد و خـودشون رو معـطل نـکـنند !!

  4. olaghnahmeh says:

    خر چو بارش شکر است و عرّ شيرينش عسل
    گشنگان را ميکند با نطق شيرينش هچل
    آنکه شعبان را درمان ميکند با يک حديث
    فضله اش هم ميکند درمان درد هر کچل
    حق و نا حق در مرام خر به باور کردن است
    هر چه باور کرده خر در آن نمی باشد خلل
    در مرام خر نمی باشد مجال چون و چند
    بر روايات و بر آيات و حديث و بر متـل
    تا بداند هر مخالف ميخورد از خر کتک
    گِـرد خر از گـَرد و خاک است هاله ای همچون جبل
    توپ عرّخر چو ميغرد به ميدان همچو رعد
    دير يا زود است کار هر مخا طب با اجل
    خر بزرگی يابد از خواری و تحقير “حقير”
    از کمال ذات خر جز اين نمی آيد عمل
    بر نمی تابد خدای خر رقابت يا که شرک
    جنگها زان دارد و پيوسته با هر کس جد ل
    نيست چيزی کان نميداند به از هر کس الاغ
    عقل خر پروار و فربه گشته از عل العلـل
    هر کجا دارند بحثی در ميان اهل خرد
    ميشمارد خر به حکم عقل کل خود علـل
    سر پناه و رزق و جا و جاه خر در آخور است
    آدميت نيست جايش در ميان اين ملـل
    کره خر خر ميرود از عالم سفلی به عرش
    چون نخورد از مادرش جز شير شيرين از مَمَل
    رنگها دارد مسلمانی، که تسليم است و زور،
    دارد از هر سايز و هر اندازه اين مذهب مثل
    خر نميفهمد چرا آدم خر است و بی خرد
    که از جناب خر نه راه چاره می چويد نه حل

  5. Winston says:

    دوست عزيز باز آمدم يه چيزي بگم وقتي اپديت گذاشتي. دولت امريکا از جنگ خوشش که نمياد عزيز جان. اين دولت کثيف و جنايت کار ايران هست که جنگ رو ميطلبه و دنبالشه که چند صباحي بيشتر حکومت کنه. دولت ايرانه که جنگ رو داره با رفتارش توجيه ميکنه نه امريکا و شبکه کثيفي مثل سي ان ان که همين چند وقت پيش مردم ايران رو با حماس مقايسه مي كرد و مي گفت اگه اينا آزادي داشتن دنبال مدل حماس مي رفتن!

  6. behrouz says:

    nemidonam in joke ya yek vagheiate talkh ke inhame hazine ro darim baraye sokhti midim ke hata nirogahesho nadarim ke azash estefade konim!
    بهروز جان هدف آقایان سوخت اتمی نیست اهداف آقایان از همان اول سلاح اتمی بوده امروز هم اگر بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند حاضراند همه ملت ایران را بر سر این هدف فدا کنند. اینها بیماران روانی هستند که اگر ملت ایران شرشان را کم نکند دنیا این کار را با هزینه بیشتر به حساب و به وکالت ما انجام خواهند داد

  7. villej says:

    حسن اقا جان
    این دیوانگی را ملت ایران از همان لحظه ای اغاز کرد که کورکورانه بدنبال یک مشت اخوند فریبکار و یک مشت روشنفکر بیسواد، مشنگ، یا وطن فروش راه افتاد و انقلاب از نوع اسلامیش را راه انداخت. تاختن کور در مسیر کج راهه مقصدی را بجز هلاکت نیست.
    اهورمزدا، کریشنا، خدا، یهوه، ویشنا… همه با هم به این ملت رحم کنند. از دست یکیشون تنهایی فکر نکنم کاری بر بیاد!

  8. آرمان says:

    از اون جایی که نابغه نروژی معروف به دائی جان ناپلئون فتوی زیر را در کرده اند, اینجانب (از هواداران ایشان) هیچگونه نگرانی از جنگ ندارم.
    متن فتوی:
    “آقایان ! نگران نباشید ! آمریکا و آخوندان هر دو تا زیر زیرکی با هم دوستند و دارند نقشه میکشند که چطور ملت رو خر کنند و این ها همه های و هوی بیخودی است و تازه آمریکا جرات نداره حمله کنه ! مقاوت جانانه گوسفندان ایران را از عراق هم بدتر میکنه ! این ها همه توطئه انگلیسه ! نه آخوند خوبه نه غرب ! لعنت به هر دو تاشون ! ما باید مثل کوبا دنباله روی لنین باشیم تا خوشبخت بشیم !”
    ——————–
    پاسخ
    می دونی چیه آرمان؟ بدبختانه تو همون قدر نادانی که لنین بود و فیلدل هست تو هنوز بعد از اینهمه مطالعه مطالب من نتونستی بفهمی که من نه کمونیستم و نه حتی سمپاتی به کمونیسم و از این چرندیات دارم برات متاسفم که تو هم جزو همان قشری هستی که من بهشون می‌گم عوام
    خدا روزیتو جای دیگه بده

  9. کنجکاو says:

    حُسن آقا جان!
    اين کس خل آرمان (جواد آقای خودمان) را ول بکن. بذار زرش را بزند. اگر در باره لنين گپ و گفتی دارد، من اين جايم. ببینم چند مرتبه حلاج است. کس گوی مشنگی بیش نيست. اگر راست می کويد بیايد و لنين را با هم بخوانيم. تا من نکته به نکته از لنين برايش بگویم و اين که برداشت و داوری من از لنين چه بود و امروز چه هست. باد در کردن بی خود، کون گشاد را می رساند.
    از “چه بايد کرد” لنين بياغازيم که هم آنجاست که خرده گيری های جوانی من آغاز شد. “انقلابيون حرفه ايی” را می گويم.
    امپرياليسم و آخرین مرحله سرمايه داری سخنان گفتنی زيادی دارد. و سه منبع و سه جزء مارکسيسم هم بد نيست پی گيری کنيم.
    ديدگاه اش را در هر مورد بگويد، وگرنه در کون اش را بذارد و زر نزند.

  10. کنجکاو says:

    حُسن آقا جان!
    لنين نه تنها آدم نادانی نبود، مرد زيرک و با هوش فراوان ی هم بود. تنها به سود جويی او از شکاف ميان آلمانها و روسها برای رفتن (از راه فنلاند) به روسيه نگاه بکن. می بينی با اين ديد گاه نابه خردانه “اپوزيسيون مستقل” که برخی از آنان خويش را چپ می دانند تا چه اندازه در کشاکش است.
    اگر برداشت تاريخ /سياسی نشود، لنين ياد داد که چه گونه می تواند با دشمنان دوست شد و دشمنان رو در رو را شکست داد.
    اين چنين نباشد که او هميشه درست می گفته، اما ارزان نه فروشيم.

  11. آرمان says:

    خسن آقا,
    من یادم نمیاد تو رو جایی کمونیست خطاب کرده باشم. بازم منطق کم آوردی شروع به هزیان گویی کردی ؟
    گفتم برده فکری عقاید سوسیالیستی هستی و از خودت هیچگونه استقلال فکری نداری. به خاطر همین هم ناخواسته عمله اجرایی اهداف احمقی نژاد در مبارزه با تمدن غرب شده ای. کشورهایی مثل روسیه و چین با حمایت از ایران هم از توبره میخورند هم از آخور. هم از ایران امتیار میگیرند و هم از آمریکا. اما نمیدونم سهم تو این وسط چیه ؟ چی گیرت میاد از سیاه نمایی غرب ؟ نه آخوندها تحویلت میگرند و نه غرب متمدن.
    ————-
    پاسخ
    تو اطمینان داری آخوند نیستی؟ چون این پرویی تو شباهت زیادی به آخوندا داره

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی