Apr 16 2006

2.5 گرم اورانیوم 3.5 درصدی آقایان را جوگیر کرده

نوشته:     :::       11 پیام

آقایان گویا از روی عمد دارند شروع جنگ را استارت می‌زنند و در این مقوله خامنه‌ای خود سکان دار این حرکت است. سفر هاشمی به دمشق حتما برای جلب حمایت بشیر اسد مفلوک ست که خودش لنگش در هواست و این سر و صداهایی که راه انداخته‌اند نشان از این دارد که آقایان دارند خودشان را برای جنگ آماده می‌کنند و رویارویی را می‌خواهند به خیال خودشان با پیش دستی برنده شوند.
با روی کار آمدن احمدی نژاد عده‌ای از روی نادانی یا از روی نا آگاهی چنین وانمود می‌کردند که احمدی نژاد برخلاف خواست خامنه‌ای روی کار آمده و به این دل خوش می‌کردند که با دامن زدن به اختلافات بین آخوندها می‌توانند خامنه‌ای و دیگران را تضعیف کنند، همان تفکری که وانمود می‌کرد که خاتمی آمده تا این رژیم را اصلاح کند.
خیر قربان! این آقایان همگی دست در دست هم دارند همه این دست‌ها هم در جیب ملت بدبخت است تا این دست‌ها را جملگی از بیخ و بن نبریم وضع درست نمی‌شود. باور ندارید این بلبل زبانی‌های سید خندان را بخوانید “سیدمحمد خاتمی:دستیابی ایران به چرخه سوخت و ورود به عرصه باشگاه هسته‌ای جهان، افتخارآمیز است” ایشان در ادامه همین روضه خانی اتمی فرموده اند “این افتخار محصول تلاش جوانان ایران است و پس از پایان تعلیق ظرف 4 ماه گذشته حرکت خوبی تا رسیدن به غنی‌سازی 5/3 درصد صورت گرفت که جای تقدیر دارد”
یکی نیست از محمد آقا چاخان بپرسد این دستاوردها متعلق به عبدالقادر خان پاکستانی است یا جوانان ایران!؟ یکی نیست از آقایان بپرسد کجاست این دلارهایی که بنا بود بر سر سفره خالی ملت آورده شود. نفت را به بشکه‌ای 70 دلار می‌فروشند و با پول آن تکنولوژی کهنه و از رده خارج شده پاکستان کره و روسیه می‌خرند و با آن پز می‌دهند که ایران از تصدق سر علمای اسلام و جوانان سینه چاک امام زمان وارد باشگاه اتمی شده.
آقایان چنان مست قدرت‌اند که حتی باور خودشان هم شده که اینها دست آوردهای جوانان ایران اسلامی زیر سایه علمای اسلام است. آقایان با تولید چند گرم کیک زرد که با آن نمی‌توان حتی یک ترقه اتمی ساخت به این باور رسیده‌اند که حالا که ایران اتمی شده حکومت آخوندها تا ظهور مهدی بیمه خواهد شده. چیزی را که آقایان فراموش کرده‌اند این است که آمریکا اگر حتی مجبور شود کل منطقه را به خاک و خون بکشد اجازه اتمی شدن ایران را نخواهد داد. در این میان تنها بیچاره ملت ایران خواهد بود که ضرر و زیان و عواقب زیان بارتر زیست محیطی آنرا تا نسل‌ها باید بپردازد، آری عزیزان این رجاله‌ها بیش از ربع قرن دزدیدند، بردند و خوردند و حالا می‌خواهند باقیمانده آن را هم با خود به جهنم ببرند. اینها به همان فلسفه اگر این دیگ برای من نمی جوشد می خواهم سر سگ در آن بجوشد پیروی می‌کنند.
سخنان جنگ طلبانه احمقی نژاد و رهبر در “كنفرانس بين‌المللی قدس” که در تهران برگزار است را بخوانید، حضرات چهارتا و نصفی سران قبایل عقب افتاده آفریقا و ناکجا آباد را به تهران دعوت می‌کنند و باقیمانده پول نفت را به عنوان کمک به ملت گشنه مسلمان می‌دهند و آنها نیز برای این مفت خاری به به و چه چه می‌زنند و آنگاه است که آقایان باورشان می‌شود و گمان می‌کنند علی آباد هم دهی است و چنان مست 2 گرم اورانیوم غنی شده 3.5 درصدی می‌شوند که به گمان خودشان از این به بعد جهان اسلام را رهبری خواهند کرد! چیزی را که فراموش کرده‌اند موشک‌هایی است که در خلیج فارس تمام مناطق استراتژیک ایران را هدف قرار داده‌اند که گرد و خاک تولید شده از شلیک چنین موشک‌هایی می‌تواند ایران را برای سال‌ها به عقب برگرداند. تخریب زیرساختارهای ایران که از قبل ضعیف است باعث فاجعه‌ای خواهد شد که ایران را تا سطح عراق، افغانستان یا حتی بورکینا فاسو عقب خواهد برد.
مسلمان گدا گشنه به این می‌گویند که پول مفت را بگیرد و بعد هم نمک خورده نمک دان بشکند و اگر دولت‌های پیشرفته خمس و زكات ندهند آقایان از گرسنگی تلف خواهند شد، باور ندارید نگاه کنید به وضع رقت بار فلسطین پس از ترکمانی که در انتخابات اخیر به خود زدند و دولت اسهالی تعیین کردند:

دهها پلیس فلسطینی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود به یکی از ساختمانهای دولتی در نوار غزه یورش بردند
این افراد پلیس که چهره های خود را پوشانده اند خواستار حقوق پرداخت نشده خود هستند. آنها خیابانهای اطراف ساختمان را مسدود کردند و به شلیک تیرهای هوایی پرداختند. ماموران پلیس فلسطینی از دولت تحت رهبری حماس، خواستار حقوق عقب افتاده خود شدند. گزارش شده است که عده ای از این افراد پلیس در داخل ساختمان دولتی سنگر گرفته اند.منبع

باز هم در همین زمینه:
رییس دفتر سیاسی حماس جامعه جهانی را مسئول گرسنه نگهداشتن فلسطینی‌ها دانست
به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، خالد مشعل در سومین کنفرانس بین‌المللی قدس و حمایت از حقوق مردم فلسطین که از عصر جمعه در تهران آغاز شد، گفت، در صورت توقف کامل کمک های آمریکا و اروپا به دولت فلسطینی برنامه ما عدم تسلیم در برابر این فشارهااست. وی گفت، ما جامعه جهانی را مسئول سیاست گرسنه نگهداشتن ملت فلسطین می دانیم و تصریح کرد امت عربی و اسلامی باید همه هزینه های فلسطینیان را تامین کند. منبع

به این می‌گویند سنگ پای قزوین، انگاری ارث پدرشان را طلبکاراند و بعد هم می‌خواهند انقلاب جهانی هم برپا کنند.
همین گشنه گداها هفته‌ای یک بار می‌آیند تهران و دلار نفتی می‌گیرند و برای آقایان علمای اسلام به به و چه چه می‌کنند و باعث می‌شوند آقایان را جو بگیرد و گمان کنند با این دوتا و نصفی تروریست می‌توانند کنترل دنیا را بدست بگیرند.

نوشته: در ساعت: 11:36 am در بخش: ملای حیله گر

11 پیام  |           

11 پیام به “2.5 گرم اورانیوم 3.5 درصدی آقایان را جوگیر کرده”

  1. فرا رسیدن عیذ پاک و عید یه همه ایرانیان و “خارجیانی” که خوشبختانه مسلمون به دنیا نیامده اند تبریک عرض می کنم.
    یه مسلمونا هم حداگانه تبربک عرض می کنم تا نجس نشن!

  2. الاغنامه says:

    من که در پاشورهء کس زنت پا شسته ام
    در دل غار محمد مار و عقرب کشته ام
    بر قد و قدر تو و جدت محمد ريده ام
    حرمت قبر پيمبر را به شاشم شسته ام
    بر بهشت و دوزخ و عقل لقت گوزيده ام
    کون صدر الجاکشين و کس زينب سفته ام
    هی مترسانم ز الله اين خدای بی شعور
    من به آتشگاه و آتش از ازل دل بسته ام
    در فروغش با تمام تار و پود انزجار
    از برای دار ِ دين ِ کين طنابی رشته ام

  3. خوبی این همه سروصدا و هیاهو و جشن و پایکوبی برای دستیابی به کیک زرد این استکه دیگه آقایان نمیتونند شعار حق مسلم ماست را بدهند و از سازمان انرژی اتمی تقاضای انتقال دانش هسته ای و مجوز خرید تجهیزات آنرا کنند. اینها که مدعی شدند دیگه تموم شد! و چرخه کامل غنی سازی را ما بومی کردیم. لذا دیگه معنایی ندارد که شعار بدهند حق مسلم ماست.
    این آخوندا روششان بر پایه استحمار مردم است. یعنی با خرکردن مردم کارشان را ÷یش میبرند. اینها بخاطر اینکه در مقابل نیروهای خودی وانمود کنند که ما حکومت مقتدری هستیم الکی ظرف 24 ساعت اعلام کردند ما به غنی سازی اورانیوم نایل شدیم و رفتیم توی باشگاه هسته ای. که اگر چهارروز دیگه مجبور شدند جام زهر را سربکشند در برابر نیروهای داخلی چنین وانمود کنند که ما به اهداف از قبل تعیین شده خود رسیدیم و دیگر لزومی ندارد ادامه دهیم. هروقت اراده بکنیم باز هم میتوانیم غنی سازی را شروع کنیم.
    حسن آقا جان
    من چند دفعه بگم مشکل ما فقط ملاها و این آخوندا نیستند چشمه همه این بدبختیهای اسن کشور ناآگاهی مردم است. حکومتها بخوبی از این ناآگاهی مردم بهره برداری میکنند.
    ملاها هم بخشی از این ملت هستند منتها کون گشادتر و حراف تر. این حکومت آیینه آن ملت است. درست است که در پایداری یک حکومت دوز و کلک و زور و سرنیزه موثر است ولی نهایتا قابلیت خود مردم است که یک سیستم میتواند بقا داشته باشد. جو ز جو روید و گندم ز گندم.
    باید روی فرهنگ و باورهای عمومی مردم کارشود والا احمدی نژاد برود رفسنجانی میاید او برود کروبی میاید آنهم برود قالیباف میاید. همه شان از یک سیستم هستند با چهره های متفاوت ولی عملکرد مختلف و نتیجه یکسان!
    البته این بدان معنا نیست که حالا که اینطور است پس به بقای این وضعیت راضی باشیم
    خیر تغییر سیستم ها خودبخود فضایی ایجاد میکند تا مردم نسبت بحقوق خود آگاه شوند. حکومتهای مذهبی همواره ناآگاهی مردم را تقویت و تشدید میکنند.
    —————-
    پاسخ
    ملا جان سخن از درد دل ما می‌گویی
    مگر بنده جایی شده که بگویم ملت در این مسیر بی‌تقصیر است!؟
    ولی خوب این حکومت‌ها هم همانطور که مشاهده می‌کنی دستی در این عقب رفت دارند.
    مساله می‌شود مثل اینکه سوال کنیم اول تخم مرغ بوجود آمده یا مرغ
    می‌بینی که پاسخ به این سوال چندان ساده نیست.

  4. جاویدان says:

    سلام ودرود بر شما این شعر زیبای الاغنامه رو خوندم دلم نیومد نظر ندم . باریک الله .نه ولی بارک الله به آدم گوزوک میگن افرین بهتره آفرین

  5. کنجکاو says:

    باش گاه هسته ايی.
    سن. احمدی نژاد جلو يک دروازه بزرگ ايستاده و دارد چانه می زند.
    نگه بان: کجا؟
    احمدی نژاد: می خوام بیام تو .
    نگه بان: مدرک.
    احمدی نژاد: مگر تو اخبار را نمی خوانی.
    نگه بان: گفتم مدرک و شناسنامه می خواد؟
    احمدی نژاد دست در جيبش يک بسته کوچک در میاورد: بیا اينم مدرک
    نگه بان بسته را می گيرد و باز می کند و دماغش را در آن فرو می کند و محکم بالا می کشد. اين که ناخالص بود. بمب ات مو؟
    احمدی نژاد: میخوايم بسازيم!
    نگه بان: برو تا پنجاه – شست تا درست نکرده ايد اينجا پيدات نشه.
    —————–
    پاسخ:
    کنجکاو جان مثل اینکه تو آخوند و نوحه خان را هنوز نشناختی! حتی اگر مجبور بشوند می‌روند یکی دو گرم از یک جایی به پول خون ملت می‌خرند فقط برای اینکه وارد باشگاه شوند.
    وقتی می‌گویند باشگاه اتمی، شکل و شمایل باشگاه‌های زورخانه قدیم در نظرم می‌آید که گردن کلفت‌ها و باج گیرها در آنها جمع می‌شدند و دمبل می زدند و کباده می‌کشیدند و بازوها را به همدیگر نشان می‌دادند و به رخ هم می‌کشیدند

  6. x says:

    انتصر الله ينصرکم و يثبت اقدامکم.
    امت دلاور سرانجام توانسته است که با غناي 3.5 درصدي مشت محکمي بر دهان آمريکاي جهان خوار بزند.
    بالاخاره بعد از چند سال تلاش موفق شده ايم 2 گرم اورانيوم غني کنيم و همانطور که مي دانيد 80 تن مصرف سالانه نيروگاه بوشهر است که معادل با هشتاد ميليون گرم مي باشد و اگر وضع مساعد باشد انشاالله تا موعد قيام حضرت مهدي ارواحنا له الفدا سوخت سال اول نيروگاه بوشهر تامين خواهد شد و خوشبختانه تا آن هنگام مذاکرات را ادامه خواهيم داد.
    در ضمن من به شما قول مي دهم که اين اقدامات دولت مردمي احمدي نژاد بقاي حکومت اسلامي را تضمين مي کند.
    چون هيچ دولتي به اندازه دولت حکومت اسلامي ايران پول ملت را به جيب ابرقدرتها سرازيز نکرده!
    حالا اگر ايران را تحريم کنند بايد قطعات و کالاها را از واسطه هاي مرتبط با شرکت هاي آمريکا و اروپايي به چند برابر بخريم!! يعني در حقيقت انگار که نفت همان بشکه اي 10 دلار باقي مانده باشد! ( الان کي گفته نفت را بشکه اي 70 مي فروشند، بيشتر نفت به چين و اروپا در زمان اسهال طلبان به بشکه اي 30 دلار پيش فروش شده!)
    مگه مقامات دولت اروپا و آمريکا مغز خر در کله دارند که اين نعمت آسماني (جمهوري اسلامي ) را سرنگون کنند؟
    خطر بمب اتمي هم در کار نيست چون فعلا بعد چند سال زور زدن يک پشکل 3.5 درصدي از کون متخصصين بيرون افتاده که به قول شما يک ترقه هم نمي شه با اون ساخت.

  7. Winston says:

    mardome iran az goshnegi daran mimiran in kesafata 50 milion dollar dadan be terroristae felestine

  8. این دسته آوردها را نمی شود شوخی گرفت . خیلی کلفت است .

  9. خسن آقای عزیز !
    این واژه ی ِ بازبینی بد چیزی است . نمی شود نکنید ؟!

  10. shahla says:

    ta ma mottahed nashavem hamin ash va hamin kassa ast. baba yke masla fouladvand masle sher dareed bahash daste doste badaheed az sharra satame 1400sale rahabashem.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی