Aug 01 2006

نوشدارو بعد از مرگ سهراب

نوشته:     :::       21 پیام

دوستانی اعتراض کرده‌اند که چرا حقیر در باره اکبر محمدی مطلبی ننوشته‌ام. دوستان نوشدارو بعد از مرگ سهراب بی اثر ترین کاری است که می‌توان کرد. اگر کاری برای زندانیان سیاسی می‌خواهیم بکنیم باید قبل از اینکه آنها را قتل عام کنند باید کاری بکنیم نه اینکه بنشینیم تا روزی که اتفاق افتاد گریه و شیون راه بیندازیم.
دوست عزیز، حقیر پنج ماه پیش هشداری دادم در باره اینکه حکومت آخوندی قصد دارد دوباره مثل سالهای 66 و 67 خونریزی در زندانها راه بیندازد و با تعدادی از دوستان حرکت هایی را سامان دادیم [12] تا هم با مراجع بین‌المللی تماس گرفته شود و هم فشارهایی را بر دولت ایران بیاوریم. حالا پس از چهار پنج ماه خودتان بروید و ببینید چند نفر پای این پتیشن‌ها را امضا کرده‌اند و عاقبت العمر چه حرکتی بوجود آمده. دوست عزیز ملت ایران مثل بره می‌ماند وقتی بزی جلو افتاد همه جو گیر می‌شوند و پیروی می‌کنند و هیچ وقت خود نمی‌توانند مستقل عمل کنند به زبان ساده ما موج سواریم یک روز دنبال خمینی راه می‌افتیم یک روز پشت سر خاتمی سینه می‌زنیم حالا هم که مدتی است پشت گنجی سینه می‌زدیم، درصورتی که هیچگاه از خودمان نپرسیده‌ایم پس حق و سهم ما به عنوان یک انسان مستقل در این حرکت‌ها چه بوده؟ آیا ما خود تصمیم به چنین کارهایی گرفته‌ایم آیا ما توانسته ایم تاثیری بر اوضاع بگذاریم؟ یا فقط جو گیر شده‌ایم و دنباله روی کرده‌ایم؟ دوستانی که انتقاد کرده‌اید واقعا گمان می‌کنید اگر من در باره قتل اکبر محمدی سینه زنی راه بیندازم دردی را از کسی دوا می‌کند!؟ خود او که به قتل رسید و دیگر در بین ما نیست و این شیون و گریه‌ها هم نه بدرد او می‌خورد نه بدرد خانواده داغ دیده‌اش اما اگر می‌خواهیم خون او و دیگران مثمر ثمری باشد باید تلاش کنیم دیگر زندانیان سیاسی را از گزند این گونه جلادان برهانیم و نگاهبان آنها باشیم.
پ.ن.:
نکته ای درباره خبر قتل اکبر محمدی، مدام در خبرها می‌خوانیم که باید حتما روی آن بیشتر فکر کنیم. نکته ای که در بیشتر خبرها به آن اشاره می‌شه اینه که واژه مرگ رو برای اکبر محمدی بکار می‌برند. این واژه از نظر حقوقی برای کسی که در زندان مرده یا کشته شده مخصوصا در وضعیتی که اکبر محمدی داشته اصلا اصطلاح درستی نیست کسی که زندانی میشه بصورت صد در صد در اختیار مقامات زندان است و در نتیجه حفاظت جان او هم جزئی از مسئولیت‌های این مسئولین است و اگر حتی به خاطر اعتصاب غذا یک زندانی جان خودش رو از دست بده این مسئولیت مستقیما به گردن زندان بان و مسئولین قضایی است. پس لطف کنید در این باره حتما واژه‌های درست را استفاده کنید مرگ اکبر محمدی از نظر حقوقی و حقوق بشری یک قتل سیاسی است. مسئولیت آن هم مستقیما به گردن اول از همه مسئولین حکومتی و در مرحله دوم به گردن مسئولین قضایی است.

نوشته: در ساعت: 6:57 pm در بخش: حقوق بشر,مبارزه با رژیم

21 پیام  |           

21 پیام به “نوشدارو بعد از مرگ سهراب”

  1. )))))))))))))))))
    (((((((((((((((((((((

  2. xyz says:

    خسن آقا جان اين دليلی که آوردی به هيچ وجه قابل قبول نيست. بيشتر به اين ميماند که بگوييم چون پدر بزرگ خسن آقا ۵۰ سال پيش از دنيا رفته پس نيازی به ياداوری از ياد او نيست! هر چند که اکبر محمدی بتازگی از دنيا رفته و اينکه او مشروطه خواه بوده نبايد احساسات خاصی را بر انگيزد چرا که او در وحله اول يک انسان بوده.
    خسن آقا جان
    نکنه مشروطه خواه بودن اين بابا برايت خيلی مهم بوده؟!
    بياد بياور که چه چيزها برای گنجی مينوشتی بدون اينکه دار فانی را وداع گفته باشد.
    ———–
    پاسخ:
    چشم دوست عزیز برای رضای خاطر شما هم که شده از فردا صبح 3 وعده صبح ظهر و عصر سه وعده سینه زنی راه خواهم انداخت
    درمورد اینکه شما فرمودید که ایشان یک مشروطه خواه بوده هم من تاکنون نمی دانستم و این اولین بار است که این مطلب را می شنوم تازه فرقی هم در اصل مساله ندارد. من بیشتر از همه با مجاهدین مخالفم ولی با این حال اگر مجاهدی در زندان باشد یا جانش در خطر باشد حتما به این مساله اعتراض می کنم و فرقی هم نمی کند که طرف که باشد.
    شما گویا مواضع مرا نمی شناسید به شما پیش نهاد می کنم عقاید مرا از همین وبلاگ بخوانید و آنوقت اظهار نظر کنید.

  3. Winston says:

    بدبخت… خیلی دلم سوخت واسش

  4. درسـت میگی خـسن آقا جـان.. نـوشدارو بـعد از مـرگ سـهراب اسـت.. اما دل خـود مارو که مـرهـم میذاره… نـمیذاره؟؟
    ————
    پاسخ:
    کیانوش جان من دیگه از مرهم گذاشتن روی زخمها خسته شده ام. من امروز ترجیه می دهم روی زخمها نمک بپاشم تا شاید باعث بدخوابی عده ای بشه و شاید این شوک آنها را هم از خواب بیدار کند.
    مرهم گذاشتن هم حدی دارد.

  5. بـرای xyz
    اتـفاقـن دلـیل نـام نـبردن از بـرادران مـحـمدی رو تـوسط اصلاح طلبها طـی این سـالها و عـدم جـلوگیری از مـرگ اکـبر مـحـمدی رو در بـهداری زنـدان اوین بـاید در هـمین نـکـته جـست که بر خـلاف آقای گـنـجی (هـرچـند که براش بخاطر زجرهائی که کشیده احـترام قائل هـستم) برادران مـحـمدی از فـعالین مـشروطه هـستـند !! و با وجـود اینـکه این واقـعیت به مـزاج خـیلی از اوپوزیـسیونی ها هـم خـوش نـمیاد… دلیل رفـتار مـتفاوت ِ مـنـجر به شــهید شــدن اکـبر مـحـمدی رو بـاید در این واقـعیت جـست که رژیم از هـیچیک از جـریانـهای اوپوزیـسیون به انـدازه جـریان مــشروطه خـواه هـراس نـداره !!!
    اما مـن خُـسُن آقا رو فـرا سازمانی تـر از اینها شـناخـته ام که بـخواد از روی تـعصب سیاسی عـمل کـنه.. حداقل تاحالا که مـن نـدیدم
    شـمام مـرگ ِ امام زمان یه وبلاگی چیزی درست کـن که ما مـجبور نـشیم تـو خـونه مـردم باهـاتون کامـنت پـراکـنی کـنیم

  6. خـوب آخـه خــُسـُن آقا جـان.. وقـتی که دسـت ما کـوتاه و خــرما بــر نـخیل.. نـمک پـاشیدن گـناه داره بابا جـان
    ظـاهـرن که مـا ملتی هـستیم در حـال مـرگ !!! هـمین مـرهـم بـرای دقایق آخـرمـون بـیشـتر نـیازه که دم آخر رو دیگه عـذاب نـکشیم

  7. سرهنگ صادق حمايت says:

    به یاد اکبر محمدی
    ای آدم ها که در ساحل نشسته شاد و خندانید.
    يک نفر در آب جان سپرد.
    به خواب رفيق
    دیگر هیچ کس صورتت را سیلی نمی زند.
    به خواب رفیق.
    آرام به خواب.
    ديگر هيچ زندان و هیچ زندانبانی توان نگاه داشتن تو را نخواهد داشت.
    دیگر هیچ دیواری رو به رویت نیست
    و به رفاقت به آنها مجبور نمی شوی.
    دیگر هوای سرد و زمین نمناک انفرادی استخوانهایت را به درد وا نخواهد داشت.
    به خواب رفیق
    ديگر ديدگانت آزار نمی بیند.
    دیگر گوشهایت آزار نمی شنید.
    دیگر دهانت به تظلم مکرر فریاد نمی کشد.
    دیگر شکنجه نمی شوی به خدا که دیگر شکنجه نمی شوی.
    دیگر هیچ کس به تلخی انفرادی و زندان مهمانت نمی کند
    دیگر زندانی نیستی
    تو آزادی
    بخواب رفیق.
    نمی توانم بگويم اشک ها نمی گذارد.
    جاويد سلطنت پرافتخار پهلوی درود بر روح و روان محمدرضاشاه پهلوی و تمام مشروطه خواهان.

  8. خواننده نبوي says:

    ابراهيم نبوي :
    مادر داماد
    roozonline.com
    این اصطلاحات رایج هم چیزهای غلط اندازی است. اول کوندی رايس گفت اين حوادث لبنان پيش دردهای زايمان تولد خاورميانه جديد ست و سید حسن خمینی گفت: « عروس خاورمیانه» به « مادر مقاومت» تبدیل شده است. آگاهان تذکر دادند که این اتفاق بعد از تجاوز اسرائیل رخ داده است. لابد فردا مادر داماد، کوندالیزا، اعلام خواهد کرد که مراسم زایمان احتمالا در تهران یا دمشق انجام خواهد شد.

  9. xyz says:

    خسن اقا جان
    کی از شما خواست که تو سر و سينه خود بزنی و مرثيه راه بيندازی؟ اين طريق عزادازی کردن در فرهنگ من ايرانی هيچ جايگاهی ندارد و ته مانده و رسوبات فرهنگ عرب است. در فرهنگ من ايرانی: نه بر مرده بر زنده بايد گريست.
    کلام من اين بود که با ننوشتن مطلب در باره اين جنايت قضيه کمرنگ جلوه ميکند. البته الان اقرار ميکنم که به اندازه کافی نوشتی.
    در ضمن کيانوش جان
    به همان امام زمان که هيچوقت تولدی نداشت که بخواهد مرگی داشته باشد چنين کاری برايم غير ممکن است. من يک کامپيتر فکسنی دارم که حتی بسياری از وبلاگها را عليرغم اينکه در خارج از کشور هستم نميتوانم باز کنم (هنوز با ويندوز ۹۵ کار میکنم). در واقع امکانات مالی ندارم که يکی ديگر تهيه کنم. همين وبلاگ خسن آقا را هم در حد اکثر هفتاد درصد کليکها ميتوانم باز کنم و برای همین است که بعضی وقتها با يکی دو هفته تاخير مطلب مينويسم. وبلاگ خودت را که تا بحال اصلا موفق نشدم. ضمنا اطلاعاتم در رابطه با کامپيوتر و اينترنت بسیار محدود است. بنابراين خواهش ميکنم به همين امکانی که خسن آقا در اختيارم قرار داده بسنده کن.
    تندرست باشی
    در ضمن در اينکه خسن آقا فراسازمانی عمل ميکند هم هیچ شکی ندارم (لااقل در ارتباط با درج پيامها).
    ————–
    پاسخ:
    عزیز جان من حتی آن روزی که رژیم سرنگون شود به ایران باز نخواهم گشت چون دیگر برای بازگشت من به ایران دیر شده بعد از 28 سال اقامت در خارج دیگر اینجا ریشه دوانده ام اگر ریشه ها را جاکن کنم خواهم خشکید. درضمن برای من هیچ رژیمی بر دیگری برتری ندارد من فقط عدالت خواه هستم.
    به نظر من حکومت نروژ که یک حکومت پادشاهی پارلمانی است از فرانسه و آلمان که جمهوری ست در عمل بهتر به عدالت اجتماعی پایدار است پس می بینی که هیچ تعصبی در این باره ندارم.
    دید من از چپ به هیچ عنوان مثل دیگر کسانی که چپ هستند نیست. جایگاه چپی که من از آن دفاع می کنم فقط شامل عدالت اجتماعی می شود و نه چیز دیگری

  10. xyz says:

    خسن آقا جان
    ممکنه بفرماييد که جواب کداميک از جملات من را داديد؟
    من خودم هم به سلطنت مشروطه اعتقاد دارم و معتقدم که کارايی آن در عدالت پروری از حکومتهای جمهوری بيشتر است. ولی هيچ ايرادی به شما نگرفتم که چرا ميخواهيد به ايران برگرديد يا بر نگرديد و سلطنت مشروطه بهتر است يا جمهوری تمام عيار گنجی يا اينکه شما چپ هستيد يا راست يا ميانه!
    هر مرامی ميخواهيد داشته باشيد، تا زمانيکه برای آزادی ايران مبارزه ميکنيد برای من عليرغم اختلاف نظر در برخی موارد محترم هستيد.
    —————
    پاسخ:
    اینکه نوشتم من هیچگاه به ایران باز نخواهم گشت برای آن بود که بگویم برای من هیچ منفعت یا ضرری در ایران وجود ندارد که این یا آن رژیم بر سر کار بیاید و تنها تلاش من برای این است که ادای دین به ملتم کرده باشم و نه چیز دیگری

  11. xyz says:

    خسن آقای عزيز
    واقعا من را گيج کردی! هنوز هم نفهميدم که اين اظهار نظرات جنابعالی چه ربطی به نوشته های من دارد!!!
    ولی با اين حال
    اگر هم تو بخواهی به ايران باز گردی من سعی ميکنم منصرفت کنم چون من خودم هم هرگز تمايل به بازگشت به ايران ندارم مگر اينکه اين حکومت ساقط شود و در اينصورت بر خلاف شما با افتخار برميگردم، چونکه بر خلاف امثال شما ترجيح ميدهم که در خاک پاک ميهنم در زير سايه يک حکومت ملی دفن شوم.
    چو اٍيران نباشد تن من مباد
    اين فرصتی است که فرا سازمانی خودت را نشان دهی.

  12. ايران اسلامي says:

    حسن آقا ، و دستمال بدستان استكبار بدانند كه مرگ شما و تفاله هاي استكبار جهاني نزديك است. امروز حزب الله لبنان دهان اسراءيل را خرد مي كند و در حقيقت آمريكا را فردا دهان ياوه گويان غرب را
    انشا الله با دست يافتن حضرت امام خامنه اي به تكنولوژي ساخت بمب هسته اي شما و اربابانتان آرزوي سلطه مجدد بر ايران را بگور خواهيد برد
    النصر به الرعب
    حاكميت براي عوام بايد قصه بگويد و اين كار را خوب انجام مي دهد زيرا رعيت را چوپاني لازم است چوپان چه خوب گله را به سر مقصد مي رساند
    اما گرگ ها هميشه در كمين هستند
    بزودي جنگ نهايي با استكبار و خائنين فرا خواهد رسيد
    ` تا آنروز آزاديد اراجيف ببافيد
    ملت ايران مذهبي است و چه سلاح بهتر از مذهب !!! سلاح ما شهادت است كه بفرموده سيد حسن نصرالله هيچ كس آنزا نمي تواند از ما بگيرد
    ———-
    پاسخ:
    حق با شما و سید حسن نصرالله ست بچه آخوند، بهمین خاطر هم هست که همین روزها همگی شما را به شهادت (لقاالله) خواهیم فرستاد دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. زیبایی داستان در آنجاست که فرستادن شما به لقا الله این بار به جان جد جاکش‌ات سید الجاکشین برای همیشه خواهد بود.
    درضمن در باره بمب هسته ای خامنه ای چلاق هم باید شما مواظب باشید که یک مرتبه هسته آن در مقعد مبارک نرود قربان!

  13. mar mar says:

    salam,man motaghedam baray e toodahani zadan beh yave gooyan e forsat talabi chon hosein e derakhshan va dar o daste ash bayad ta mitavanim az akbar e mohammadi sohbat konim-dar morede estefade nakardan az kalameh marg ham kamelan ba shoma moafegham
    —————-
    پاسخ:
    دوست عزیز حیف شما نیست وقت خودتان را صرف این مردک حزب اللهی می کنید.
    آخه این بیشتر از اینکه خودش باعث معروف شدنش شده باشد من و شما باعث این کار هستیم وگرنه این آدم عددی نیست که ما بخواهیم با او در بیفتیم

  14. mar mar says:

    adrese zir nameh pedar va madar e akbar mohammadi dar tosif e jenazeh akbar hast
    http://www.iranbbb.org/main/Mohammadi/efshagari.htm
    lotfan har kasi mitavanad beh har zabani an ra tarjomeh va ba in adres baray e marajeh va faalin e hoghoogh bashar befrestad

  15. الاغنامه says:

    پای هر بت خر نهد، سرها بريدن بايدش
    بال و پر يابد چو خر، از جا پريدن بايدش
    در مرام خر مجال هيچ چون و چند نيست
    هر که توحيدی نباشد سر بريدن با يدش
    نيست چيزی کان نداند بهتر از هر کس الاغ
    تا کند امرت به معروف، خر جِريدن بايدش
    خر نبوغش در تعصب ها شکوفا ميشود
    تا که خر باشد خری، بر تو پريدن بايدش
    تا مرام خر مرامی باشد و بر خر چو جل
    بر مرام و قامت ِ همچون تو ريدن بايدش
    کسب سالار ِ الاغ خر سازی و خر پروريست
    هر که خر خواهد، ز رحمان خر خريدن بايدش
    بر نمی تابد خرد خر را و خر هر گز خرد
    در چرا گاه ِ توَهُم خر چريدن بايدش
    گر تو خر دانی خری، خر خود نميداند خرت
    هر که خر چون خر نباشد زو بريدن بايدش
    عالَم ِ خر بر مدار و ثِقل و بُعد ديگرست
    تا کند اظهار هستی، خر عريدن بايدش
    در وجود خر خداوندش خدائی ميکند
    هر چه را رب بر نمی تابد لِهيدن بايدش
    مذهب از خون ِ خرد سر زنده و پاينده است
    عنکبوت دين به انديشه تنيدن بايدش

  16. xyz says:

    کيانوش جان
    بعد از صد سال و با کمک دهها نفر توانستم به وبلاگت وارد شوم ولی اينقدر مقررات ييچيده گذاشتی که نتوانستم برايت ام بگذارم

  17. بــرای xyz
    کامـنتـتون رو گـرفـتم !
    خـوش اومـدین، مـنزل خـودتـونه ؛) شــرمـنده از بـابـت چـفت و بـست امـا یه سـری به ایـن آدرس بزنـید و بـبینید با چـه ارازل و اوباشی طـرفـم… بـعد بـهم حق میدید که چـفت بذارم به در خـونه ام :))
    http://gooshzad.blogspot.com/2006/08/blog-post.html#comments
    در هـر حـال باز هـم تـشریف بـیارید.. خـوشـحال میـشم

  18. کلی برای xyz
    چیز میز نوشته بودم که انگار ثـبت نـشده !؟

  19. x says:

    اظهارات عالمانه و بشر دوستانه حسين درخشان مبارز دلير عرصه حقوق بشر و دموکراسي درباره اکبر محمدي.
    گفته مي شود پس از انتشار اين مطلب حسين درخشان توسط عمال رژيم اسلامي ترور خواهد شد!!!!
    i.hoder.com/archives/2006/08/060802_015417.shtml
    ———-
    پاسخ:
    من نمی‌دانم شما چه کسی هستید ولی اساسن مطرح کردن دلقک‌هایی مثل این اسهال طلبها فقط باعث سردردگمی و عصبانیت مبارزین واقعی خواهد شد. لطفا این افراد را مطرح نکنید این دلقک مخصوصا این اراجیف را می‌نویسد تا خود و همراهانش را مطرح کند وگرنه نه او شعور سیاسی کافی برای درک موقعیت ایران را دارد و نه اطرافیانش.

  20. خــُسـُن آقا سـر هـرچی بـگی باهات شــرط مـیبـندم که بـتازگی عده خـاصی در ایـنـترنت فـعال شـده اند (فـعالشون کـردن) که دنـیای مـجازی رو شـدیدن بـهم بـریزنـد !!! ایـنهم یـکی از اونـاست گـویا

  21. The11Ave says:

    What is this bastard mother fucker Hoder saying?
    He is a fucking moron.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی