Aug 27 2006

چفیه سیاسی عبادی ملوکانه!

نوشته:     :::       4 پیام

ehdaye_arghgir_rahbari.jpg
آقا چفیه خود را به امام جمعه حسینیه اهل بیت اكراین هدیه کرد
اول که تیتر این خبر را خواندم خوشحال شدم! چرا؟ برای اینکه اول این فکر مسخره در مغز من شکل گرفت که ممکن است در ایران هم شوخی با مقام شامخ رهبری شروع شده و این خبر یک طنز است نه یک خبر جدی! حالا می‌فهمید چرا خوشحال شدم!؟
خیر قربان در ایران طنز زده ما اوباش و دلغک‌هایی حکومت می‌کنند که در دیگر کشورها نمونه‌هایشان را حتی در باغ وحش‌ها هم نمی‌توانید پیدا کنید.
فکرش را بکنید آقا برداشته چفیه خود را که معمولا هنگام جلوس پای منقل دور گردن دارد و هر از گاهی هنگام فوت کردن و تقلا برای فرو بردن دود تریاک ناب محمدی، وقتی که حضرت شامخ مقام معظم رهبری دامن افاضاته مف متبرک‌شان سرازیر می‌شود، گوشه این چفیه متبرک را به دماغ مبارک شامخ شان نزدیک می‌کنند و با یک فین محکم و استوار و رهبر گونه! محتویات متبرک داخل بینی خود را به داخل چفیه متبرک تخلیه می‌کنند. یا مثلا هنگام تابستان کنار همان منقل کذایی وقتی گرمای طاقت فرسای در حین عملیات مبارزه جان کاه با خماری، عرق جبین ملوکانه جاری می‌شود، باز به کمک همان چفیه مبارک و متبرک عرق جاری شده ناب محمدی را پاک می‌کنند. حالا فکرش را بکنید چنین چفیه‌ پر ارزشی را رهبر معظم بدون چشم داشت سیاسی یا حتی عبادی به همتای مفتی خود از اكراین هدیه کرده‌اند.
خاک بر سر بوش ملعون! اگر او هم مثل این امام جمعه آمده بود و در مقابل مقام شامخ رهبری در جماران دو زانو چمباتمه زده بود و به فرمایشات گه هر بار ایشان در باره راهکارهای اداره جهان گوش داده بود! حتما مقام شامخ معظم رهبری این چفیه متبرک به مف و عرق ملوکانه را یا اگر نه حداقل یدکی آنرا به آن ملعون هدیه می‌کردند! فکرش را بکنید چه سعادتی نصیب ملت آمریکا می‌شد! که امام امت و رهبر فرزانه شامخ معظم ملوکانه، چفیه حاوی مف و عرق جبین محمدی خود را به آن ملعون هدیه می‌کردند. خاک بر سرت بکند بوش ملعون.
ما همه سرباز تویم خامنه‌ای!!
گوش به فرمان توییم خامنه‌ای!!
برای مطالعه این خبر دشمن شکن و همچنین فرمایشات مهم ملوکانه رهبر فرزانه را در این مراسم در این آدرس مطالعه فرماید.

نوشته: در ساعت: 8:14 am در بخش: طنز

4 پیام  |           

4 پیام به “چفیه سیاسی عبادی ملوکانه!”

  1. هـه..هـه..هـه…
    آخـه اگـر اینهـا دلـقک نـبودنـد که 27 سـال سـر ِ مـن و شـما رو نـمی تـونـسـتند شـــیــره بـمالـند
    حالا شـمام چـقدر فـکر ِ بـد میـکـنی خـسن آقا جـان … حـتمن آقا چـفیه اش رو قـبل از اهـدا داده بـوده خـشک شـوئی :))

  2. بهروز says:

    ها ها! خیلی اسید بود! از شپشو به شپشو هر چه رسد لایقشه!

  3. شاهين says:

    بابا تو چقدر ساده ای. انگار تو هنوز نميدانی که بنيان و ارزش اسلام به همين چرک و گند و کثافت است. حالا تو می آئی و از خشک شوئی مینويسی. چفيه ای که آلوده به چرک و چُرم (مُف) و عرق مبارک بدن رهبر نباشد مفت هم نمی ارزد. مطمئن باش که وقتی رهبر چفيهء مبارکش را به يک شخصيت روحانی می بخشد حتما کونش را هم با آن پاک کرده است و آن را با محتويات معده و روده اش هم متبرک کرده است. اين در حالی است که رهبر برای يک مذابی عادی حتی اخش را هم حرام نميکند.

  4. بهروز says:

    (پیام)
    “متن کامل نامه احمدی نژاد به مرکل: ما و شما هر دو مورد ظلم واقع شده ایم”
    خُسن آقا اینجارو کلینک کن، این بوزینه نژاد فکر میکنه زمان الآن 1400 سال پیش در صدر ترکیدن بشکه گهیست که دین اسلام نام گرفته هست، بر میداره چپ و راست عقده خودش رو با خط زدن به سلاطین ممالک عالم کفر خالی میکنه! چه معجونی توی کله این میتونه وجود داشته باشه!؟
    http://www.entekhab.ir/display/?ID=27096&page=1
    —————
    پاسخ:
    عزیز دلم وقت من با ارزش تر از آن است که برای خواندن چرندیات یک دیوانه طلف شود به شما هم پیشنهاد می کنم وقت خودتان را به کار های مفید تری بپردازید حیف وقت شما نیست که این چرندیات را می خوانید این طرف دیوانه است.
    بابا این یارو نوحه خوان است. آخه کسی که نوحه می خواند عقل ندارد و مجنون است
    مگر ندیدی مرکل اصلا او را عددی ندانست که جوابش را بدهد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی