Oct 01 2007

گلوی گشاد آخوندها

نوشته:     :::       9 پیام

سردار بهمن کارگر رئیس سازمان نظام وظیفه حکومت آخوندی فرموده‌اند، افرادی که مشمول وظیفه هستند مي‌توانند با پرداخت مبلغ 5 ملیون تومان، کارت معافیت بگیرند.
بری اینکه بهتر اهداف ایشان را درک کنیم، یک حساب سرانگشتی خدمتتان می‌دهم و باقی قضاوت را به عهده خود شما می‌گذارم.
گفته می‌شود حدود 4 میلیون ایرانی خارج از ایران زندگی می‌کنند، حالا اگر هم این تعداد درست نباشد، یقینا 3 میلیون نفر عددی غیر واقعی نیست.
اگر فرض بگیریم که تنها ده درصد این افراد مشمول باشند پس می‌توان نتیجه گرفت که برای اینکه این افراد معافیت بگیرند هر کدام 5 ملیون تومان بپردازند تا از شر خدمت وظیفه آخوندی نجات پیدا کنند.
حالا برگردیم به حساب سرانگشتی مان تا ببینیم معنی این گفته‌های آقا بهمن چیست.
ده درصد جمعیت 3 میلیونی ایرانیان خارج از کشور می‌شود 300 هزار نفر مشمول وظیفه. این عدد را ضرب در 5 میلیون تومان آقای بهمن خان می‌کنیم، می‌شود یک چیزی حدود 1.500.000.000.000 تومان، خوشتون اومد از اشتهای آقای بهمن خان کارگر!؟ ایشان یقینا از نژاد آخوندها هستند که این همه پر اشتها تشریف دارند. تازه این عدد همه پولی نیست که ایشان می‌خواهند از جیب ایرانیان خارج از کشور کش بروند. اگر فرض را بر این بگیریم که ایرانیان خارج از کشور که معافیت می‌گیرند برای این منظور است که تصمیم دارند هر از گاهی بیایند ایران در نتیجه برای آمدن به ایران هم باید مقداری پول همراه خود بیاورند ایران و خرج کنند. اگر فرض را بر این بگذاریم که هر کدام از این ایرانی ها سالیانه هزار و پانصد دلار ناقابل هم با خود به ایران بیاورند این پول بی زبان هم می‌شود یک رقمی حدود 450.000.000.000 تومان حالا فهمیدید که آقای بهمن خان چقدر گلویش گشاد هست!؟
این حرامی‌ها با خود فکر کرده‌اند حالا که دنیا ما را تحریم کرده و وضع اقتصاد شدیدا رو به رکود رفته با این وسیله جیب ایرانیان خارج از کشور را خالی می‌کنیم. گویا یادشان رفته که اکثر این ایرانیان کسانی هستند که برای نجات جان خود از ایران فرار کرده‌اند و اکثر مخالفین اصلی حکومت آخوندی هستند.
البته ایشان در ادامه صحبت هایشان بعد تر کمی تخفیف داده‌اند و گفته‌اند اگر کسی نخواهد معافیت بخرد می‌تواند سالی دو ماه بیاید ایران و برگردد. البته ایشان نفرموده‌اند که اگر بلانسبت ملت خر شدن و آمدند ایران و بعد حکومت آخوندی آنها را هم مثل هاله اسفندیاری و دیگران به گروگان گرفت و برای اجازه خروج رقم‌های 300 و یا 500 میلیون تومانی تقاضا کرد، در آن صورت ایرانیان مقیم خارج باید چه خاکی به سر خود بکنند!

نوشته: در ساعت: 9:48 pm در بخش: ملای حیله گر

9 پیام  |           

9 پیام به “گلوی گشاد آخوندها”

  1. Rahman says:

    خاکِ دو دستی!

  2. atash says:

    حسن اقا جان
    با بستن حساب های بانکی سپاه و بعضی از سران حکومت این مبلغ گزاف می تواند کمک شایانی کند به عملیات تروریستی

  3. شیمبل says:

    حسن آقای گرامی
    در خبرهای حاشیه سایتت این خبر را دیدم: غل و زنجير بر پاي دیپلمات های ایرانی دربند آمريكا
    در سال 77 طالبان دیپلماتهای ایرانی را در مزار شریف سر بریدند و آب هم از آب تکان نخورد. دولت ایران ثابت کرده که برای دیپلماتهایش تره خورد نمی کند هرچند از نورچشمیهایش باشند. حالا این چند نفر پاسدار دیپلمات نما حامل چه اطلاعاتی بودند که اینها دارند اینقدر بواسیرشان را خراش می دهند نمی دانم. در هر حال به سربازان آمریکایی به خاطر اینکه اینچنین بیضه اسلام را در منگنه گذاشته اند باید دست مریزاد گفت.
    ضمنن آلتت افراشته باد.

  4. پریشون says:

    وای چقدر صفر داره این عددها

  5. امیر says:

    حسن آقا جان:نکته دیگری هم که در مطلب شما مستتر هست بنظرم رفع نگرانی حضرات از ظهور منجی عالم بشریت حضرت جرج بوش(عج) میباشد.بعبارت دیگر عالیجنابان خطر جنگ را بکلی منتفی میدانند.حال عمق استراتژِکشان را بکجا انتقال میدهند من نمیدانم…..

  6. خسن آقای عزیز
    این که آقایان مردم ایران را جزو چهارپایان به حساب می آورند کار هر روزشان است ! البته تا نباشد چیزکی آن ها نگویند چیز ها …
    به حتم چشمه هایی دیده اند که چنین نطق هایی برداشته اند (!)
    اما جالب تر از همه جمله ی “همه دشنام‌ها و واژگان اسلامی به حساب خاندان محمد رسول الله بویژه پنج تن واریز خواهد شد” در ابتدای کامنت دانی بود . طنز به جایی بود .
    نکته : بار نخست بود که میهمان تان شدم
    پاینده باشید

  7. مهران says:

    خُسن آقا جان این بلاگرولینک هرروز بازی در میاره. مگه قرار نبود یک آپدیتچی بسازی؟ خودت چند وقت پیش در جوابم گفتی در نظر داری یک چیزی شبیه این بلاگرولینگ هوا کنی.
    یه آستنی بالا بزن عزیز.

  8. من خودم ۲۲ ساله ایران نرفتم و لی میبینم اونایی که ادعای سیاسی بودن شدید داشتن بعد از ۵ سال رفتن سفارت…. تا این ملت ایران دلشون برای عمه و خاله و سفره هفت سین و دید بازدیدهای عید تنگ میشه و هرچی پول دارند میرن میریزند در جیب این دزدها اینها باید از این غلطها هم بکنند

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی