Jul 24 2008

من یک وبلاگ نویس ملحد ام و به الحاد خود افتخار می‌کنم

نوشته:     :::       24 پیام

دوستان در باره این طرح جدیدی که مجلس روی آن دارد بحث می‌کند، بحث زیاد کرده‌اند، همان که نامش را گذاشته‌اند “طرح تشدید مجازات جرایم اخلال در امنیت روانی جامعه”. عده زیادی هم این قانون جدید را اگر تصویب شود پایان عمر وبلاگ نویسی دانسته‌اند و الخ.
من با همه این بحث‌ها مخالفم! بحث را باید از زاویه‌ای دیگر انجام داد، چرا؟ برای اینکه ما اصلا حکومت آخوندی را قبول نداریم، پس در قدم اول این مساله که در مجلس شوربای اسلامی چه قانونی دارند وضع می‌کنند، اصلا به ما ربطی ندارد. ما کل این رژیم را می‌خواهیم ساقط کنیم و فرقی نمی‌کند که پالان رهبرش از زر است یا کتان، ما کل این رژیم را به چالش می‌کشیم نه اجزاء آنرا.
وقتی دوستان در باره قوانین تصویب شده یا در حال تصویب بحث راه می‌اندازند، بصورت غیر مستقیم می‌گویند که اگر این قانون تصویب نشود، مملکت قابل تحمل خواهد بود! خیر قربان این رژیم با هیچ بزکی قابل تحمل و پذیرش نیست. این رژیم یک طاعون است که به جان ایران و ایرانی افتاده و باید هر چه زودتر آنرا ساقط کرد، همه بحث و حدیث‌های دیگر گمراه کردن ملت ایران است.
نکته و سوال اساسی دیگر در این باره این است که، مگر این رژیم یک حکومت قانونمند است که شما از قانون آن می‌ترسید!؟ مگر این حکومت برای اعدام‌های روزهای اول انقلاب و سالهای 60 و 67 و بعد از آن نیاز به قانون و دادگاه داشت!؟ اعدام‌ها و مجازات‌های اجرا شده بوسیله این رژیم حتی با قوانین خود این رژیم هم همخوانی ندارند. این رژیم دادگاه هایش از دادگاه‌های بلخ هم بدتر است، کمیسیون مرگی را که خمینی برای اعدام‌های 67 دایر کرد را بخاطر بیاورید، حالا شما از قانون جدید آن می‌ترسید!؟ هدف و نقشه رژیم هم از نوشتن این قوانین فقط و فقط ترساندن است وگرنه رژیم برای اعدام کردن و دست و پا بریدن نه قبلا نیازی به قانون و مجوز داشته و نه بعدها به چنین ابزاری نیاز دارد. این رژیم بطور کلی با قانون سر سازگاری ندارد، پس نباید به قوانینی هم که وضع می‌کند وقعی گذاشت.
این رژیم یک حکومت دد منش، ضد بشری، فاشیستی و لایق هزاران صفت بدتر از این است که هنوز در ادبیات فارسی چنین صفاتی اختراع نشده. پس بحث در مورد اجزاء این رژیم بحثی بی مورد است، این رژیم باید به کل برچیده شود.
این سر و صداها بدرد کسانی مثل خانم عبادی می‌خورد که بوسیله آن خود و دارو دسته‌اش را مطرح کند وگرنه اگر کسی کمی آگاهی داشته باشد می‌داند که قوانین در جمهوری اسلامی فقط برای فریب دادن دنیای بیرون از ایران است وگرنه رژیم نیازی به قانون برای سر بریدن ندارد.
در باره این قانون(!!) در خبرها خواندیم که:
این طرح به مقامات امنیتی، قضایی و دولت اجازه می دهد تا با تشکیل ستادهایی به نام «ستاد جرایم خاص» در سه سطح کشوری، استانی و شهرستان ها با کسانی که از آنها به عنوان «مخلان امنیت روانی جامعه» نام برده است، برخورد کنند و «کشف جرم و ساماندهی امر» در این مورد را بر عهده گیرند.
الله و اکبر(!!) مگر تا امروز همین کار را نمی‌کردند!؟ مگر همین امروز نیروهای بسیجی جلو هر کس و ناکسی کسی را که بخواهند نمی‌توانند بگیرند!؟ مگر زهرا بنی یعقوب را که فرزند یکی از خودی‌ها بود در بازداشتگاه به او تجاوز نکردند و بعد هم او را کشتند!؟ آیا برای این جنایت نیازی به قانون داشتند!؟
خود را فریب ندهیم و با واژه‌ها بازی نکنیم و سر راست دنبال راه چاره اصلی برویم و آن هم براندازی این رژیم است نه یک میلیمتر کمتر و نه یک میلیمتر بیشتر.
من از امروز تیتر این مطلب را بر سر در وبلاگم خواهم نوشت تا رژیم بداند که من و امسال مرا با این ابزار نمی‌تواند بترساند به دیگران هم همین را پیشنهاد می‌کنم.

نوشته: در ساعت: 5:03 pm در بخش: مبارزه با رژیم

24 پیام  |           

24 پیام به “من یک وبلاگ نویس ملحد ام و به الحاد خود افتخار می‌کنم”

  1. دربه در اروپا says:

    خسن آقای گرامی تیتر قبلی که بالای ارسال پیام گذاشته بودی (که کلیه فحش وناسزاها را به حساب پنج تن واریز میکردی.)بهتر از تیتر حالا بود حالا اگر من به کس فاطمه زهرا تعرض کنم یا به هیکل محمد ابن عبدالله برینم چه چه مسئولیتی به گردن من می افتد؟ من که از خاک ایران رانده شده ام و دربه درم , حالا چه چیز یا تهدیدی باعث شده که از تیتر قبلی دست بکشی؟ ما همه با هم باید بر اهریمن تاریکی و خرافات یورش برده و آیین پلید اسلام را از ایران ریشه کن کنیم.
    با تقدیم احترام
    دربه در اروپا

  2. پاسخ به دربدر اروپا:
    دوست عزیز آن تیتر برای بسیجی ها بود که می آمدند فحاشی می کردند ما باید بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و بجای فحاشی با منطق به رژیم حمله کنیم. من با فحاشی به آخوند ها یا دین اسلام مخالفتی ندارم ولی وقتی بعضی از مراجعه کنندگان با فحاشی های از حد خارج جو اینجا را از یک حد معقولی خارج می کردند داشت اینجا تبدیل می شد به فحش خانه.

  3. بد سکتور says:

    ماکه توقسمت کامنت هاجزفحش به مقدسات مسلموناندیدیم حالا شماچه طور فرمایش میکنیدبسیجی هااین جاروتبدیل به فحش خونه کردن خودتون بهترمیدونین.فکرنکنم بسیجی هاازاین جادیدن کنن.بسیجی که نمیاد به مقدسات خودش توهین کنه.

  4. فرهاد says:

    در بلاگ نیوز لینک داده شد .

  5. سین جیم و یادداشت شد!

  6. خیلی درود؛ نه یک میلیمتر کمتر
    و نه یک میلیمتر بیشتر

  7. ممنون که منو لینک دادی منهم متقابلاً.
    مطلبت خواندنی بود . همیشه بنویس . قلمت پربار .

  8. ط says:

    زنده باد خُسن آقا!
    راستش را بخواهی من از این دید به مطلب نگاه نکرده بودم.

  9. کیارش says:

    سلام
    خسن آقا میخواستم نظر شما را راجع به دو نفر بدانم که اگر با دلیل همراه باشد بسیار ممنون میشوم:
    1-علیرضا نوری زاده
    2- سید محمد خاتمی

  10. هر دوی این افراد موقعیت و منفعت طلب هستند. برای این مدعایم اگر بخواهم دلیل بیاورم باید مثنوی هفتاد من بنویسم که به نظر من ارزش تلف کردن وقت را هم ندارد.
    در هر صورت بارها در مطالبم در باره خاتمی نوشته‌ام و بارها دلیل آورده‌ام که خاتمی حتی از احمدی نژاد هم برای جنبش آزادی خواه ایران خطرناک تر است، چونکه با احمدی نژاد همه چیز بهم می‌خورد و روند سرنگونی تسریع می‌شود در صورتی که با خاتمی رژیم استحکام پیدا می‌کند، در نتیجه خاتمی هزار بار برای ملت ایران خطرناک تر است تا شخصی مثل احمدی نژاد.

  11. atash says:

    حسن آقا محترم .. انتظار نداشته باش که همه وبلوگ نویسان سردرب وب لوگ شان بنویسند من یک ملحدم زیرا ممکن است تعداد بیشماری مثل تو ملحد نباشند ، مهم این است که این حق ملحد نبودن و یا بودن برای همه باید آزاد شناخته شود چیزی که در حکومت اسلام در ایران نیست . اینکه ما نباید از این شاخ و شانه کشیدن ها بترسیم حق با توست موافقم ، اما خوب راستش ترس در ذات بشری هست زیرا زندگی را دوست دارد و می دانم چون تو زندگی را دوست داری و برایش احترام قائلی و می خواهی آزاد بیندیشی از خود شجاعت نشان می دهی و برای طرفداری از آن هم حاضری بهای گرانی بدهی ..

  12. کیارش says:

    خسن آقا
    اگر وقت کردید راجع به نفر اول-نوری زاده-هم مختصر توضیحی بدهید.چون او از سوی رسانه های خارج کشور به عنوان مطلع ترین مفسر مسایل ایران جا انداخته شده است و مسایل محرمانه رژیم را با جزییات افشا کرده است.از سعید امامی تا بیت علی خامنه ای.

  13. پاسخ به کیانوش: مطلع بودن دلیل بر صاوق بودن و امین مردم بودن نیست. درحقیقت اکثر آنهایی که دستی در اطلاعات محرمانه دارند اکثرا دستشان کثیف است وگرنه همین طوری چرا کسی اطلاعات محرمانه را به من یا شما نمی دهد.
    در اینکه آقای نوری زاده روزنامه نگار مطلعی است شکی نیست ولی یک روزنامه نگار باید در وحله اول پاکدامن باشد پاک دامن به این معنی که دستی در قدرت و بازی های قدت نداشته باشد تا بتواند مستقل از قدرت نقد آنرا بکند.

  14. آتش عزیز من ننوشتم همه این کار را بکنند، منظور من آنهایی است که ملحد اند و به دینی و خدا و این چرندیات اعتقادی ندارند. توجه داشته باش که با به قدرت رسیدن ملاها و 30 سال خونریزی الان جامعه ایران آمادگی متحول شدن را بیشتر از 30 سال پیش دارد. من در آن دوران با این خدا ستیز بودم هیچگاه نمی توانستم آشکارا با خدا ستیز کنم در صورتی که امروزه می بینی که به راحتی این کار را می کنم و بجز عده معدودی خشک مغز متعصب دیگران به بی دینی من احترام می گذارند مخصوصا طبقه جوان آنهایی که بعد از انقلاب به دنیا آمده‌اند

  15. خوشم میاد که آخوندا خوب کونتون میذارن.
    دو ریال بدین آش به همین خیال باشین که جمهوری اسلامی عوض بشه…
    دم آخوندا شش هزارتا گرم…

  16. حسن آقای نازنینم
    باکمال میل و افتخار این جمله زیبا را برسردروبلاگم نوشتم
    البته سعی میکنم فونتش رابزرگتر کنم چون خیلی ریز شده . چون کل فونتهای حاشیه سایتم ریز بوده از اول. فعلا رنگهاراطوری انتخاب کردم که به چشم بیاد.
    ارادتمند شماییم حسن آقا جان مثل همیشه

  17. SHIVA says:

    آخه باز تو زدی صحرای کربلا ؟ باز 4 تا نفرین پیغمبر امامیت کنم ؟ گیر یه مشت زن چادری حشری بافتی ؟
    تو نشستی اونور و هی میگی من نمیترسم ! بابا بیا ایران و بنویس بعد بگو نمیترسم . من بدبخت از وقتی اینو شنیدم دیگه سراغ دستگاه اپیلاسیونم نمیرم !!!!! موهام خودش میریزه … این طرح یعنی اینکه از فردا کسی کاری نداره که تو چی مینویسی چی نمینویسی , کافیه ضد حکومت بنویسی , میشینن میخونن و بعد الکی بهت گیر میدن میگن اینجا نوشتی این تو کون خامنه ای یا اسلام ! پس ملحدی و بدو بیا بالای دار بندری بزن ! بهانه تراشیدن کاری نداره مملکت هم قانون ندارن وقتی جایی قانون نداره یعنی شهر هرته و توی این شهر هر اتفاقی می افته . مرض از این طرح هم همینه و باز کردن دست اینها برای همین کار . و باور کن کافیه فقط 2 نفرو بگیرن و اعدام کنن , نسل وبلاگستان منقرض میشه . من یکی که چشم دیدن اینها رو ندارم . سلول هام هم مخالف اینان ولی اگه قرار باشه این اتفاق بیافته , نوشتنو بیخیال میشم ! نه مغز خر خوردم نه از زندگیم سیر شدم .. آدم دروغگویی هم نیستم . واقعن میترسم چون اینجا دستم به هیچی بند نیست ! میبینی دانشجو رو دزدیدن تو روز روشن بردنش , طبق قانون اساسی و قانون قضایی باید درجا پرونده تشکیل بشه , یکماهه هر جا میرن و هر دادگاه و زندانی میرن کسی خبرنداره . 2 ماه بعد پیداش میشه و 100 تا جرم رو اعتراف کرده که انجام نداده ! مملکت اگه قاونو داشت که برق رو از مردم دریغ نمیکردن تا مردم ذله بشن و بعد برق رو گرون کنن و مردم بگن بابا برق بدین ولی گرون باشه !!!!!!!
    اینه .

  18. تو خودت پاسخ خودت رو دادی، این رژیم نیازی به قانون نداره برای دستگیر کردن، من درست همین حرف رو زدم. اینها بدون این قانون هم دارن هر جنایتی دلشون می‌خواد بکنند.
    در مورد اینکه بتونند بخاطر نوشتن کسی رو اعدام کنند دیگه در سال 2008 چنین امکانی براشون وجود نداره پس بیخودی آبغوره نگیر! اینها در بدترین حالت می‌تونند ملت رو بچپونند توی زندان، که اون هم با افزایش تعداد براشون یواش یواش غیر ممکن میشه، پس بیخودی آبغوره نگیر شیوا جون.
    من اگر ایران هم بودم تصمیم همین بود فرقی در اصل قضیه نمی‌کرد.

  19. SHIVA says:

    تو که اینقدر ساده نبودی ! پس بذار برات قضیه رو باز کنم ! ببین ما الان دو تا نهاد داریم که کارشون دخالت توی اینترنته ! اولیش اطلاعات هست و دومیش قوه قضاییه ! اما ایناب ا هم یه فرقی دارن . وزارت اطلاعات کاری به مذهب و توهین و این مزخرفات نداره . و مشکلش فقط سیاسته و اینکه یه آدم عروف بره چرت و پرتی بنویسه و شبانه بگیرنش و مخصوصن دانشجو یا کسی که عده ای رو دور خودش جمع کرده و فعالیت اجتماعی داره ! این زیر نظر اطلاعات هست و خوبه بدونی هر چیزی که ما مینویسیم و میفرستیم و .. همه بوسیله یه برنامه که به همه آی اس پی ها دادن آرشیو میشه در اطلاعات ! بعد کافیه به اطلاعات اسم منو بدن بگن این چیکاره ست ؟ تا شورت منم در میارن از آرشیو !
    اما قوه قضاییه کارش فرق داره . دسترسی به سوابق اینترنی با اجازه کتبی میتونه داشته باشه از ماقامات بالا ! چند وقت قبل هم سرخود رفته بودن سراغ اطلاعات تا چند نفر رو بگیرن ولی اطلاعات بهشون چیزی نداده بود و حکم میخواست !
    خب این قانون تصویب بشه چی میشه ؟ دیگه این سد وزارت اطلاعات وجود نداره و چون در قانون ایران همه استین سر خود هستن و همه سلیقه ای عمل میکنن فردا یه نفر تو این قوه کافیه مثلن مطلب منو بخونه و خوشش نیاد ! زرتی دستور میده فلانی رو بگیرین . دیگه محدودیت هم نیست که بره کلی نامه نگاری کنه و حکم بگیره و … با کمک این قانون دستش کاملن باز هست که به شخصه این کار رو بکنه و خودت خوب میدونی این اتفاق بیافته یعنی چی ؟ میشه همون گشت ارشاد که هر کدوم به نوعی سلیقه ای بدون تبعیت از دستوراتشون دارن با دخترها رفتار میکنن !
    حالا فهمیدی جیگر از چی من میترسم ؟ تو داری کلی به قضیه نگاه میکنی و درسته ولی جزئیات رو هم نگاه کن ! آرشیو ها دست اطلاعات هست فردا باز بذارن سوابق دسترسی بهش رو و بدن دست قوه قضائیه , هر کسی میتونه شکایت کنه . میشه عین قانون مطبوعات . یه آخوند فحش منو نسبت به روحانیت یا امام زمان میخونه , بلند میشه میره دادگاه شکایت از صاحب این وبلاگ . طبق این قانون هم توهین یعنی جرم و زرتی میان و میگیرنت ! افتاد یا بازترش کنم ؟
    ما هنوز هیچ کسی رو نداشتیم که برای این نوشته ها گرفته باشنش . یا افراد معروف بودن یا کسانیکه فرومهای گسترده و عظیم سکسی رو درست کرده بودن . مثل شهوت سرا و ایران کلیپ و چیزهای دیگه که از ایران ساپورت میشدن . اینا رو گرفتن چون جرم عمومی بود . فرومی که در روز 10 هزارتا کاربر داشته باشه زیر سواله ! و اونم پخش عکس های مردم !
    یا یه روزنامه نگار معروف که توی فلان روزنامه کار میکنه یا یک دانشجو که توی دانشگاه خودش عضو فلان گروه هست و علنی کار میکنه , میان میگیرن ولی کسی به ما عادی ها هنوز کار نداشته چون به جایی وصل نیستیم و مستقل هستیم و بعد هم بی ارزشیم و تحریک نمیکنیم ! ولی فردا این قانون ما رو هم مخل نظم و امنیت عمومی میکنه و شامل دستگیری و اعدام و .. میشیم !
    بعد هم فدات بشم , دارن نوجوون زیر سن قانونی رو اعدام میکنن میگی تو 2008 ما رو اعدام نمیکنن ؟ بعد هم اعدام نکنن . یه هفته بری بازداشتگاه اوین خودش از 2د تا اعدام بدتره . تجاوز بهت میکنن کتکت میزنن شکنجه میکنن هزار بلا سرت میارن و بعد هم بهت میگن به فلان جرم هایی که نکردی اعتراف کن و ازت استفاده سیاسی و مطبوعاتی میکنن و بعد هم اب خنک و سو سابقه و … ! ارزش داره ؟ تو اینا رو هنوز نشناختی چه حروم زاده هایی هستن ؟ همین برق رو ببین . ما کمبود برق مگه داریم ؟ برق رو کم کردن مثل بنزین که فردا گرونش کنن و مردم صداشون در نیاد . بگم برق بهتون میدیم وگلی گرون ! بنزین هم دادن ولی گرون و ازاد شد . سوپر ها هم جمع شد و بجاش آزاد گذاشتن . همینه ! سیاست اینا همینه . برنج هم گرون شد فردا گندم هم گرون میشه گاز هم تو زمستون گرون میکنن و برنامه دارن . کی میتونه جلوشو ن در بیاد ؟ هیجکس ! پس اینقدر آسمون ریسمون نباف که هیچی نمیکنن و … میکنن خوبم میکنن . عزیزم ایران زندگی نکردی این سالها که بدونی چه خبره . خبرها رو به شما بد میرسونن منم اونجا بودم فکر میکردم اینطوری ها هم نیست ولی وقتی اومدم گفتم گه خوردم اومدم و کاش با یه حمال ازدواح میکردم و حتا خودمو همجنس گرا معرفی میکردم ولی بر نمیگشتم !

  20. bi neshan says:

    یه سوال حسن آقا
    اینکه میگین با وجود احمدی نژاد حکومت سرنگون میشه چطوریه ؟
    البته از نظر من احمدی نژادو اسراییلیها نشوندن تا جون مردم به لبشون برسه اما بعید میدونم انقلابی صورت بگیره
    اگر هم منظور حمله به ایرانه که حکومت سرنگون کنه باید بگم که یک ایرانی واقعی اشتباه رو دوباره تکرار نمیکنه و خودشو تو بغل اجنبی نمیندازه که حکومت عوض شه
    البته حتما نظر شما خارج نشینان چیز دیگریه !!!!

  21. آقا یا خانم بی نشان مگر احمدی نژاد مرغ هست که اسرائیل اونو نشونده باشه. قربانت گردم احمنی نژاد رو اون احمق هایی انتخاب کردند(نشوندن) که گمان خیال می‌کردند پول نفت رو میاره سر سفرشون.
    این همه گناه خودمون رو به گردن دیگرا نیندازیم، قبلا انگلیس بود حالا شده اسرائیل، خود کرده را تدبیر نیست قربان.

  22. شیوا خانم این حکومت چنان پیچ در پیچ شده که حتی برای خود رهبر هم که رهبریش می کنه غیر قابل ردیابی شده چه برسه برای وزارت اطلاعات.
    اگر اینها این همه اطلاعاتشون قوی هست چرا افرادی که صد درصد مخلف رژیم هستند می تونند از ایران خارج بشن یا وارد ایران بشن و بدون هیچ دردسری از ایران خارج بشن؟
    درضمن غازی مرتضوی هرگاه بخواهد کسی را بگیرد بدون هیچ اجازه ای می گیرد به همین دلیل هم هست که گاهی اوقات افرادی هم بدون خواست سران رژیم توی این بگیر و ببندها نفله میشن مثل زهرا کاظمی. قربانت گردم این رژیم اگر می توانست همه را از دم تیغ می گذارند نمی تواند وگرنه کرده بود مثل سالهای 60.
    بی خود مردم را نترسان.

  23. SHIVA says:

    فدات بشم ! باز که نگرفتی موضوع رو ! بعد اون غازی مرتضوی نیست و قاضی مزلفی هست ! پارسی رو پاس بدار :))))
    ببین ! اول اینکه تو گول اینا رو نخور اون موافق و مخالف رژیم کی هستن که راخت میرن و میان ؟ منظورت باطبی هست ؟ منظورت هودر هست ؟ منظورت وابستگان اسهال طلب هست ؟ مثل گنجی گیجی یا عبادی اماله ؟ اینا همشون دستشون تو دست ایناست . وگرنه خودت بگو مگه اینقدر یه مملکت خر تو خره که یه مشت مخالف برن و بیان کسی کاری نداشته باشه و بعد یه زن که شوهرش بهش اجازه خروج داده , یهو پشیمون بشه و بگه نمیذارم بره و همونجا تو هواپیما زنه رو بگیرن پیاده کنن که شوهرت اجازه نداده ! مگه کشکه ؟ اگه اینطوری بود که سنگ رو سنگ بند نمیشد ! اینا همه جاسوس دو جانبه هستن و ما روی قضیه رو میبینیم . مگه اون یارو نیست که دائم داره با احمدی نژاد صحبت میکنه و ار طرف آمریکایی ها هم میاد ؟ چرا نمیگیرنش ؟ چون عامله ! همه اینها زیر مجموعه هستن ! همه اینها دستشون تو یه کاسه ست ! حتا همین رهبر و احمدی نژاد مهره آمریکا هستن . مگه نشنیدی ریئیس اوپک میگه ایران و آمریکا صلح کنن نفت میره زیر 80 دلار ؟ یا فکر میکنی ایران و آمریکا صلح کنن تاریخ مصرف شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل چی میشه ؟ آمریکا موشک هاشو چطوری بزنه لب مرز روسیه ؟ چطوری خروار خروار سلاح از رده خارج بندازه به عرب ها به بهانه ایران ؟ چطور حضورش رو در خلیج توجیه کنه ؟ چطور داعیه حقوق بشر جهانی سر بده ؟ چطور سرمایه های عرب ها رو که از فروش نفت به آمریکاست دوباره برای سرمایه گذاری برگردونه به آمریکا ؟ تو که بابا ساده نبودی ! توی دوبی پدر ما در اومده ! الان به ایرانی دیگه اقامت نمیدن ! بانک حساب باز نمیکنه ! ولی چی ؟ ایرانی داریم تا ایرانی ! بالای یک میلیارد سرمایه داشته باشی , همه این کارها رو برات میکنن ! تورم توی دوبی 17% توی ایران 45% ! میفهمی یعنی چی ؟ دوبی منطقه تجاریه همه ش وارداته یعنی تورم باید صفر باشه که نیست ! این یعنی کون عرب ها پاره ست اگر ایران و آمریکا صلح کنن ! اینقدر برنامه هست که مغزت سوت میکشه ! تکلیف دنیا توی این 2 – 3 سال مشخص میشه و چین و روسیه و کوبا وایران و سوریه و للبنان باید دگرگون بشن ! آفریقا هم شد رسمن مستعمره جدید آمریکا و فردا اونجا رو هم به گند میکشن !
    بعد هم در مورد صاف کردن مخالفین ! بابا جان مخالف داریم تا مخالف . تو خودت مخالف اصیل هستی . من تمام جد و آبادم درباری بودن و اسم اینا رو نمیاریم ! خودشون هم میدونن ما کی هستیم و چیکاره بودیم و الان هم کارمون چیه . ولی کاریمون ندارن چرا ؟ چون تهدید به حساب نمیاییم . چرا دانشجو دستگیر میشه ؟ به این دلیل که دانشجو میتونه یک حرکت پویا ایجاد کنه میتونه مثل ویروس آلوده کننده باشه میتونه یه دانشگاه رو بشورونه و اون دانشگاه ملت رو بشورونه ! بنابراین دانشجوی مزاحم باید چوب تو مشتش بشه !
    تو کی هستی ؟ شراب آموزش میدی فحش خوار مادر به خدا و پیغمبر و رهبر میدی و رژیم رو به تخمت حساب میکنی . در عمل چیکار میتونی بکنی ؟ هیچی ! پس بی خطری !
    همین الان تمام پر خطرها زیر فیلتر هستن . مگه نمیبینی قبل از اینکه فلان مراسم میخواد شروع بشه یکروز قبل میریزن سرانشون رو میگیرن . شاملو فلانی و مراسم فلان کس و مصدق و همه رو قبل از شروع گرفتن . یعنی چی ؟ یعنی اطلاعت تکمیل و فول ! در نطفه خفه میکنن ولی چی ؟ تا زمانی که خط قرمز نرسیده کاری ندارن جون ارزش هم نداره و همه اینها هزینه داره ! وگرنه اینقدر جا دارن اینقدر نیرو دارن اینقدر کادر دارن که مغزت سوت بکشه ! بابا تو اینو ببین توی کردستان اینقدر نیرو دارن که کردها تخ نمیکنن جیک بزنن . اونم کرد ها که به غیرتی معروفن ! یعنی اگه کردها بچسن اینا رو طوفان میبره ولی ببین چقدر قدرت دارن که کردها رو که اینقدر میچزونن و اینقدر اعدام و دستگیر میکنن و سرکوب , بازم جرات کاری ندارن . پس اطلاعات تکه ولی چی ؟ پشت صحنه رهبری نیست .
    بعد هم هدف اصلی تغییر رژیم هست ولی موضوع اینه که آمریکا 3 تجربه تلخ داشته و نمیخواد تکرار کنه ! یک : کودتای 28 مرداد ! 2 – مساله شاه ایران – 3 – پرویز بیشرف .
    همونطور که دیدی پرویز بیشرف رو نگه داشت و بعد دموکراسی رو تنقیه کرد و دولت در دولت تشکیل داد . در صورتیکه این اشتباه رو در زمان شاه کرد و چوب دو سر گهیش شد خمینی ! و اینبار تکرار نکرد ! رژیم ایران هم باید بره ولی جانشین نداره . در زمان صدام هم عجله کردن و فکر کردن با حذف صدام جانشین پیدا میشه ولی در عوض باتلاق شد و مثل خر تو گل موندن و حالا با اینکه میتونه شبانه ایران رو به هم بریزه ولی چون کسی رو نداره که فعلن سکان رو در دست بگیره و کسی نیست که تمام قومیت ها ازش تبعیت کنن , ترجیح میده تا پیدا شدن مهره قوی , مصالحه کنه و سر موقع ترتیبشون رو بده ولی زیر بنا رو تضیف میکنه و دولت رو به شدت به خودش وابسته میکنه که فردا وقتی خواست رژیم رو تغییر بده مثل دولت های آمریکای لاتین با یک کودتا دولت شبانه عوض میشه و صبح مردم یه حکومت دیگه میبینن بدون خونریزی !
    ساده نباش جیگر ! سیاست یعنی همین . قاضی مزلفی هم من و تو رو نمیگیره و میره آدم حسابی میگیره ! ولی این قانون اگه تصویب بشه من و تو شاملش میشیم به این دلیل که دولت نه که از ما بترسه , میخواد خایه کشی کنه و رعب و وحشت ایجاد کنه تا همین 4 تا جوجه دانشجو هم خفه خون بگیرن . منو 45 دفعه گشت ارشاد گرفته 13 دفعه هم بردن منکرات کونمم نتونستن بخورن و اینقدر اونجا امضا دادم که این آخریا اسممو میگم ولم میکنن . چرا ؟ چون هدف من نیستم ! هدف حجاب نیست . هدف جوون و جامعه نیست . هدف خضور پلیس به این بهانه برای نشون دادن جو امنیتی هست که فردا اگه تقی به توقی خورد و ایران با آمریکا صلح کرد , خشک مذهب های خار کسده نریزن توی خیابون و فریاد یا محمدا سر بدن و مردم هم بیافتن دنبال اینا و شهر بشه جنگ خیابونی مثل لبنان و در نهایت هم کل کشور بریزه به هم و احمدی نژاد بیار باقالی بار کن !
    یا جریان سال 1360 رو مثال میزنی . دولت اون زمان وزرات اطلاعات نداشت . ساواگی ها قایم شده بودن و کشور رو پاسدارها اداره میکردن به همین دلیل هم مجاهدین زرت و زرت اینا رو میترکوندن و سر پاسدار میبریدن و .. به این دلیل که وزارتی نبود و پلیس امنیتی نداشتن , تر و خشک با هم سوزونده شد . زمانیکه وزارت اطلاعات تاسیس شد و در نهایت نیروی انتظامی شکل گرفت و پاسدارها رو به سمت ارتش کشوندن و سپاه منفک شد دستگیری ها هوشمندانه و بدون خطا شد ! امروز همه ما کارت ملی داریم . بشاشیم 4 رقم کارت ملی . چک میخوای وصول کنی کارت ملی . حساب باز کنی شماره ملی . بچه سقط کنی کارت ملی . ازدواج کارت ملی . معامله کارت ملی . صیغه ! کارت ملی ! و کارت ملی فرمش شامل جه چیزهایی هست ؟ کد پستی ده رقمی و آدرس دقیق و دهها مشخصات خصوصی تو . یعنی تو دیگه اسم نداری و ده رقمی هستی . رقمتو میزن کامپیوتر رنگ شورتت در میاد !
    جریان اینه وگرنه مردم بترسن نترسن به من چی میرسه ؟ من خودم میترسم ! به مردم چیکار دارم . حقیقت یعنی این . خودمو گول نمیزنم که . این قانون تصویب بشه , یه همچین بلایی سرمون میاد . قرض شخصی و خرده حساب ها میان جلو و به هم گیر میدن . همین من . میدونی چقدر دشمن دارم تو وب ؟ کافیه این قانون رو بذارن تا 2 روز بعد منو بگیرن !

  24. کیر امام حسین تو کس ننه امام حسین!
    سنده شمر تو کس زینب بنت علی بن ابیطالب.
    گوه خوک تو کس زن و خواهر و مادر و بچه اعضای بسیج و سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی