Mar 04 2009

مسلمانان اینجا هم دست از سرمان برنمی‌دارند

نوشته:     :::       40 پیام

دو هفته پیش یک دختر خانم پاکستانی که عضو حزب کارگر و معاون وزیر نروژ است، همراه با یکی دیگر از اعضای این حزب اعلام کردند که وزیر دادگستری نروژ با استفاده از پوشش اسلامی در نیروی پلیس موافقت کرده است.
علنی شدن این خبر باعث شد که عده زیادی از گروه‌های سیاسی و غیر سیاسی نروژی اعتراض خود را به این قضیه ابراز کنند. پس از سر و صدای زیاد وزیر مربوطه انکار کرد که چنین تصمیمی در وزارت دادگستری گرفته شده و دو معاون او خودسرانه چنین چیزی را اعلام کرده‌اند.
امروز گند کار بیشتر درآمد و یکی از روزنامه‌های نروژی مدعی شد که به مدارک محرمانه‌ای دسترسی پیدا کرده، که نشان می‌دهد حتی خود نخست وزیر نیز از این مساله باخبر بوده، و این موضوع در جلسه دولت بحث شده و نخست وزیر نروژ نیز از کل ماجرا باخبر بوده.
این ماجرا از آنجا آغاز شد که یک دختر مسلمان نامه‌ای نوشته بود و تقاضا کرده بود که به او اجازه داده شود در نیروی پلیس از حجاب اسلامی استفاده کند.
باور کنید دارم برای این دموکراسی سیکیم خیاری نروژی‌ها خون گریه می‌کنم. اینها دارند با دستان خود ریشه اسلام فاشیسم را در کشور خود می‌کارند و آبیاری می‌کنند.
تصمیم دارم من هم مثل این دختر مسلمان نامه‌ای به پادشاه نروژ بنویسم و از او سوال کنم، بعد از اسلامی شدن نروژ می‌فرمایید ما که از دست اسلام فرار کرده‌ایم به کدام جهنم دره‌ای باید پناه ببریم!؟ می‌خواهم داستان انقلاب ایران را آنچنان که اتفاق افتاده، برای سران این مملکت از همه جا بیخبر تشریح کنم، که چگونه اسلام قدم به قدم مثل بختک خود را روی مملکت ما انداخت و حالا می‌رود تا خاورمیانه و حتی شاید جهان را به خاک و خون بکشد. می‌خواهم داستان غم انگیز بی خانمان کردن ما را و به نابودی کشیدن یک مملکت را و به زباله دانی اسلامی تبدیل کردن آنرا برایشان تشریح کنم، شاید بیدار شدند و قبل از اینکه این زالوها خود را به بدنه اجتماع نروژ بچسبانند بتوان آنها را خنثی کرد.

نوشته: در ساعت: 9:27 pm در بخش: اسلام و مسلمین

40 پیام  |           

40 پیام به “مسلمانان اینجا هم دست از سرمان برنمی‌دارند”

  1. جاوید says:

    این نروژی ها راسیست هستند و چشم دیدن خارجی را ندارند.این صاحبخانه مادرقحبه نروژی من مرا کتک زده است و بعد مهلت تخلیه داده.با اینکه سرماه کرایه خانه اش را میگرفت.اما وقتی با آنها سخن میگویی بسیار زیبا حرف میزنند اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار میکنند.اینها زر مفت است.اسلام در نروژ از 30 سال به اینور داره آبیاری میشه تو کجای کاری؟اینها هم برای این است که بگویند ما با اسلام مشکلی نداریم.آنقدر مالش داده اند که دیگر به خون ریزی افتاده.کس ننه نروژ با این ممکلت کیری

  2. جاوید says:

    خوارکسته صاحب خانه نروژی سگ یکبار در گذشته گفت که میخواهد خانه را با کرایه ای بالاتر به مستاجر بعدی بدهد.تازه دوزاری ما افتاد که کتک کاری من و حکم تخلیه برنامه از پیش طرح ریزی شده این کسکش بوده برای آوردن مستاجری جدید با کرایه خانه بیشتر

  3. nana says:

    حسن آقای گرامی
    به نظر من بنویس و برای روزنامه های مترقی
    هم نفرست زیرا عمدتا چپ و چوس ها هستند
    بنویس و به مردم نروژ اخطار بده نسبت به
    مسلمانان گهی عوضی شاشی اسهالی و بگوی
    که هیچ کس مثل ما مردم ایران نمی داند که اسلام
    یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نانا زولا

  4. کـیانوش says:

    حقیقتاً فکر نمی کردم نروژی ها اینـقدر الاغ باشـند

  5. a says:

    حسن آقا نمیدانم چگونه اینهمه جنایت و حقه بازی و مادرخرابی و…آخوندی و اسلامشون رو از زمان قاجار و اون آخوند نائینی بی پدر که پدر فکری خمینی بود را میخوای بنویسی… اما هر چه نوشتی لطفن اون فیلم مستند وکیل مجلس هلند در مورد اسلام رو هم زمیمه اش بکن…در ضمن این خانم پاکستانی چرا نمیروندتا در ایالت وزیرستان که بتازگی و بدستور دولت فکسنی تحت تسلط طالبان درآمده پلیس محجبه استخدام نمایند؟اونجا که غیر از گزمه محجبه به خیلی چیزهای محجبه دیگر نیاز هست!مثلن… اگه زنی بیمار بشه دکتر مرد نمیتونه زن رو معاینه کنه…باید زن و یا پسربچه نابالغ دست بکنه و لمس کنه و به دکتر بگه چی حس کرده و از این قبیل خزعبلات….

  6. hamed says:

    bebin,
    man nemigam eslam kamele o in harfa, vali in hame moshkel ke mibini az eslam nist.
    ——
    از کی هست پس؟ از عمه بنده است!؟ شما چرا نمی‌خواهید بپذیرید که پیشرفته ترین ملت‌های دنیا آنهایی هستند که کمترین گرایش را به مذهب دارند. و از همه مهم تر اینکه عقب افتاده ترین کشورهای جهان کشورهای مسلمان هستند. یک نگاه به خاورمیانه بیندازید، از نظر ثروت ثروتمندترین منطقه دنیا است و از نظر پیشرفت یکی از عقب افتاده ترین آنها.
    باز هم می‌خواهی بنویسم!؟

  7. نیلوفر says:

    قشنگ بود
    چقد خوشحالم می بینم جوونهای همسن و سال خودم به این درک رسیدن و فهمیدن ریشه تعفن گرفته بدبختی کشورهای بدبختری مث ایران از نفذ دین دین دین

  8. human says:

    جدی که خر هم شاخ نداره. پس تو چرا هنوز حسنی. کونت بسوزه که دین داره تا اونجاهم که تو فرار کردی فراگیر میشه. شاید همین روزا از دور و برت هم خبرایی شد!
    ———
    پاسخ:
    حیف پاسخ!

  9. شیمبل says:

    کجای کاری حسن آقا، اینو ببین که این مردک در مورد روحانیت چی گفته:
    http://www.peiknet.com/1387/01esfand/14/PAGE/32TAHRIK.htm
    آلتت برقرار باد

  10. human says:

    بد به حال توی متخصص گاییدن که در دربدری داری دربدر میشی. یک گوشه بشین درت نمالن تنگ بمونی!!

  11. شایگان says:

    درود عزیزم
    اسلام، ایت دین منحوس و اهریمنی، هر کجا که پایش را گذاشته جز مصیبت و بدبختی چیز دیگری برای ساکنان آن منطقه نداشته است.

  12. آقا شمیبل این یارو خودش یک پا روحانی ست! از روحانی بودن فقط یک عبا و عمامه کم دارد.

  13. reza says:

    حق با تو . اروپا پس از اينكه كليسا رو توانست خونه نشبن كُنه مرز هاى دانش و پيشرفت رو پشت سر گذشت

  14. بهلول says:

    در کمال تاسف حکومت اسلامی نروژ را به شما ماندگاران آن دیار تسلیت عرض کرده و ادامه زندگی شماو بقیه را در آن دیار از پادشاه نروژ و دیگر خاک برسرانی که نهال گندیده اسلام را در آن دیار کفر بارور می کنند ، خواستارم .
    اگر به پای میز کذاکره رسیدید اعلام فرمایید چند فروند تابوت جنازه دار ! برایتان ارسال تا پردیس شهدای اسلام را با دستان پرتوانتان افتتاح فرمایید .

  15. خاوری says:

    بابا خیلی نادانی تو…
    تو می گی اسلام همه جا را به خاک و خون کشیده پس چرا نمی دانی که همین اسلام بود که اروپاییان قرون وسطا را بیدار کرد؟
    زیادی احمقی ، نادان
    نرود میخ آهنین در سنگ همین است

  16. کاردرست says:

    امیدوارم با کیر های کلفت نروژی ( غیر مسلمانش البته) روزگار خوشی را سپری کنی ، کماکان. کیر ما که استخوان داشت برایت 🙂 ولی مشکل از خود تو بود، مامله را از سر گنده اش فرو دادن، درد دارد عزیزم، تجربه که داری؟ سعی کن از مواد نرم کننده استفاده کنی، مسلمان و بهائی هم ندارد، کلفت کلفت است! به هر کجا که بروی، کیر همان مساحت را دارد، پس سعی کن گنجایش سوراخ های خودت را وسعت دهی.

  17. نگفتم از دست مسلمانها هیچ کجا راحت نیستیم! نارحت نباشید عمر شما مسلمین و ایدئولوژی گهی شما هم مثل اقتدار کلیسیا به روزهای آخرش نزدیک می‌شود اینها که می‌بینی زورهای آخر است.

  18. N says:

    من هم نمی فهمم که این کثافت های بو گندو – به خصوص از نوع پاکستانی اش- با اون چادر چاقچورهای مسخره چرا توی ممالک اسلامی اطراق نمی کنند ؟‌چرا اصرار دارند اروپا و آمریکا را هم به گند بکشند؟؟‌با تمام شعارهایی که در یکی از پست ها راجع به مذهب دادم – اعلام می کنم که من هم از این گه بازیهای اسلامی متنفرم. آمار هم که بگیریم تمام کشورهای گدا گودوله و بی در و پیکر و عقب افتاده اسلامی هستند. یک مشت آشغال هم بیرون می دن که به شستن کون خودشان افتخار می کنند. و معتقدند که غربیها چون یک ساعت با دست به کون خودشان ور نمی رن و مثل آدم با دستمال خودشون رو تمیز می کنند فرهنگ ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!یکی نیست بگه دختره ی بو گندو تو توی نروژ چی کار داری؟؟؟؟پلیس با حجاب دیگه چه صیغه ایه راه انداختین؟؟ اینها همه از ابداعات جمهوری اسلامی بی پدر و مادر ایرانه.

  19. خسن آقا شما یک جایی سراغ نداری که به جای دموکراسی شاشیدن به اسلام در اونجا ارزش باشه…؟اصلا این دموکراسی هم در غرب برای ما ها شده بساطی…
    این ها نمیدونن که اگه همین مسلمونای اروپا نشین رو بهشون رو بدن ریشۀ غرب رو از جا می کنن.اول هم از همون جایی که شما هستی شروع میکنن.این عوضی ها از کثافتی که خودشون بوسیله دینشون در کشور خودشون بپا کردند فرار می کنند میان اینجا بعد دو قورت و نیمشونم باقیه…با استفاده از دموکراسی اینجا هم هر فعالیت کثیف مذهبی بخوان راه میندازن.اگه اسلام شیعی خوبه بیان ایران و با اسلامشون زندگی کنن.اگه سنی خوبه برن پاکستان تو اون کثافتی که دینسون بپا کرده دست و پا می زنن.چرا میان اروپا که همه ملحد و متاسفانه از همه جا بی خبرن !اگه دست دادن زن و مرد اشکالات شرعیه داره و اخلاقیات با این کار زیر سوال میره پس چرا میان اروپای بی اخلاق و فاحشه خونه؟
    تازه شما که خوب جاییی هستی .تو یکی از کشور های ملحد نشین اروپایی.پایینش که بدتره.با این حال هر وقت تو خیابون این مسلمونارو میبینم که دارن به خرافاتشون اینجا هم ادامه میدن دوست دارم یک پس گردنی بزنمشون تاحالشون جا بیاد.خسن آقا این ها نمی دونن اسلام عملی چیه.باهاشون که بحث میکنی تازه میفهمی از مرحله پرتن…این ها نیومدن ایران یا عربستان تا ببینن دین برادری و صلح چه کونی از ملت دریده.
    اما به نظر من شما جای خوبی هستی .به لینک زیر نگاه کن تا بفهمی.درصد اعتقاد به خدا در کشورهای اروپاییه.هرجا دین کمتر رفاه آرامش ثروت عمومی و تمیزی بیشتر…
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Europe_belief_in_god.svg

  20. در پاسخ خاوری:
    نادان اروپا وقتی کلیسا را به کنار راند و تفکرات لائیسیته شکل گرفت پیش رفت.این را همه می دانیم.
    نه این که عیسویت را بزند کنار و برود در آغوش اسلام تازی.اگر چنین خریتی می کرد که الان مثل عراق بود…

  21. آقا در فرانسه هم همینه
    یه زن جوان ایرانی به آدرس http://safireiran.blogfa.com داره دکترای طراحی صنعتی به برکت جیره خواری جمهوری اسلامی میخونه و اونجا هم دست از آدم فروشی بر نمیداره ضمنا داره یه دختر آمریکایی از همه چیز بی خبر رو به اسلام و امام زمان و این اراجیف میکشونه آخرین پستش رو نگاه کن ببین مغز دختر آمریکایی بدبخت رو چطور شستشو میده آدرس وبلاگش رو میذارم جای وب خودم
    ظاهرا شوهرش از مدیران انجمن اسلامی دانشجویان مسلمان اروپاست به اسم محمد رضا شفاه اسمش رو سرچ کن تا ببینی جمهوری اسلامی بجای صادرات محصولات صنعتی چطور انقلابش رو به اروپا صادر میکنه !

  22. Nahid says:

    حسن آقا شما ديگه چرا حرص ميخورى. مردم Norway گفتن كه پليس با حجاب نمى خواهند. در ضمن خوب كه با Siv Jensen همكارى كنى تا نسل مسلمانها را از Norway بكند

  23. s-soheil says:

    خانم دکتر متاسفانه شما که از همون زمانی که از دیوار سفارت بالا رفتید مغزتون عیب پیدا کرد.بگذریم
    اصل جریان به نقل از سالنامه جاوید زمانی که رضاخان کبیر یک سرباز معمولی بوده با دوستانش به گردش می رند یک کف بین توجه کنید یک کف بین که کور هم نبوده دست رضاخان رو میگیره و پیش بینی میکنه که رضا خان پیشرفت میکنه و رتبه های نظامی اونو میگه تا جایی که میگه تو سردار سپه میشی رضاخان دستش رو از دست کف بین بیرون می کشه و کف میگه تو شاه می شی رضا خان میگه دوستان بیایید بریم که این آقا الان من را خدا میکنه
    روضه خون کیلو چند؟چرا شما هر چی تاریخ ما داریم میخوایم به اسلام ربطش بدید جمع کنید این دکون و بازار ریا و حقه بازی رو

  24. Siavash.B says:

    حسن آقا جان، این مادر قحبه‌ها که هلند رو بطور کامل گرفتند. باور کن تا ۴، ۵ تا بچه کونی‌ مراکشی به خاطره غزه ریختند تو خیابون، اینها زود به گه خوردن افتادند که نگو. اول از همه که پرونده خرت ویلدرس (سازنده فیلم فیتنا) بعد از ۹ ماه به جریان انداختند. حالا هم که میخوان که کسی‌ حق اعتراض به اسلام ناداشته باشه، تا کسی‌ می‌خواد حرف بزنه میگن به ایتقد مردم توهین نکنید. مسجدهای کیریشون هم مثل قرچ سمی همجا سبز می‌شه، با پول کی‌، با ملیاتهی ما. حالا هم این بیناموس‌های اروپای میخوان با پول مالیاتهای ما غزه رو بسازند. دلم خونه از این دیوس‌های اسلامی و اروپای

  25. Nahid says:

    در عجبم كه چرا اسم عربى خودتان را عوض نكردين
    ———
    پاسخ
    این اسم من نیست خانم این برای تمسخر حسن و حسین ملت الاغ اسلام زده هست

  26. man says:

    سلام امروز كه در اينترنت مي گشتم خواستم عبارت “شاخص كيفيت” را سرچ كنم فيلتر بود.خوب/ حالا گريه كنيد به حال ما.نه بخنديد

  27. کاوه says:

    شما فکر کردی 4 تا مثل حسین درخشان این زبانشان کجا دراز شد؟

  28. Ramez says:

    خُسن آقا این درد بی درمان متاسفانه مختص به نروژ و فرانسه و هلند نیست و کل اروپا رو تهدید میکنه و تعجب میکنم این جماعت اروپایی با این تیز هوشی و آینده نگریشون چطور اجازه میدهند این مهاجرین گشنه گدا که از بدبختی و بیکاری از دهات دور افتاده ترکیه و مراکش و الجزایر و پاکستان به دنیای متمدن هجوم آوردند به این راحتی خواسته های قرون وسطی ایشون رو تحمیل کنند! اگر هم کسی زنگ خطر رو بصدا در بیاره بلافاصله ساکتش میکنند. این بابا (لینک پائین) جدیدا کتابی با تیتر «انشالله» نوشته و در آن هشدار داده که هویت و آداب و رسوم اروپایی در خطره این کتاب هفته گذشته در ۳۰۰۰۰ نسخه چاپ شد که درنهایت تعجب هیچکدام از کتابفروشیهای بزرگ حاظر به فروش آن نشدند ، در ظاهر برای جلوگیری از پاشیدن بذر خشم و نفرت ، در واقع از ترس اینکه دو تا بچه عرب مغازههاشون رو به آتش نکشه!
    http://www.filipdewinter.be/wp-content/uploads/2009/02/fdw-boek.jpg
    Filip Dewinter: The Islam is the third time in its history at the gates of Europe. No longer with the sword, like in Spain and Vienna, but with the power of the number

  29. حسین از شیراز says:

    خسن آقا مگه خوابی؟چرا چیزی نقل پرتاب کفش به محمودمشنگ توی ارومیه ننوشتی؟!

  30. ناناز تهرانی says:

    چو عضوی بدرد اورد روزگار؛ دگر عضوها را نماند قرار…
    حسن آقا؛ مدت هاست نوشته های شما رو می خونم و با دردتون آشنا هستم؛ سریالی در امریکا پخش میشه به اسم: Scrubs (TV series)بسیار جالبه..بخشی از این سریال یکی از دکترها سعی میکنه به سرپرستار بقبولونه که خدایی وجود نداره…سرپرستار با گریه میگه من به معلومات شما معتقدم ولی اینجا تو این بیمارستانی که هر روز رنج و درد ادم ها رو می بینم و نمیدونم چه جوری زنده موندم..ازتون خواهش میکنم تنها امید منو از من نگیرید!!
    بله جناب حسن آقا…چند وقت پیش خیلی تصادفی وقتی با عزیزی تلفنی در ایران حرف میزدم دقیقا همین حرف رو زد: تنها امید منو از من نگیر!!
    انقدر مشکلات در ایران زیاد هست که مردم کمتر وقت میکنند ببینند این دین چی هست که ما کورکورانه داریم ازش پیروی میکنیم..داریم تیشه به ریشه خودمون میزنیم! برای خود من ١۰ سال طول کشید که بزارمش کنار و ان هم مدیون چند نفری چپی هستم که اتفاقا سر راهم قرار گرفتن…بر خلاف گفته های خیلی ها این چپ هایی که من دیدام همه افراد تحصیل کرده و صادقی بودند و بر خلاف همه مروجان دین اینها هیچ اصرار و پا فشاری در ترویج افکارشون نداشتن!!! این منو بیشتر ترویج کرد که برم دنبال ایده و مرامشون..حالا رهی طولانی است که به اصطلاح گاو نر می خواهد و مرد کهن!!!

  31. پاسخ به ناناز تهرانی
    این نکته ای که شما نوشتید درسته ولی مشکلات این بیچاره ها دقیقا از همون مذهب سرچشمه می گیرد در نتیجه این مشکل تبدیل شده به یک دایره بسته و این جماعت هم مثل خر عصاری در حال دور زدن هستند بدون اینکه به مقصدی برسند.
    بدبختی اینجاست که ای کاش این خدای واهی می‌توانست کمی از دردهای آنها را التیام بخشد. درست شده مثل یک قرصی که اگر نخوری درد داری و اگر بخوری هم هزار و یک جور عواقب داره.
    خلاصه ما مانده‌ایم چگونه این بنی بشر اطرافمان را به راه راست هدایت کنیم.
    شاید هم مجبور شدیم خودمان ادعای خدایی کنیم تا این بنی بشر دو پا را از این طریق به راه راست هدایت کنیم!!!!

  32. daryush says:

    حسن آقا درود؛
    این کامنت ها رو که میخونم؛ دلم میسوزه برای گروهی از انها که هم اگه روزی یکبار به سایت شما سر نزنند خوابشون نمیبره و هم اینکه حرف منطقی ندارند و جز بدو بیراه و پرت گفتن مرام دیگری ندارند.من اصلا حوصله اینکه برم تو یک سایت مذهبی رو ندارم ولی این به اصطلاح مذهبی ها همه جا نمایان میشن..حالا چرا؟ شاید اینهام دنبال ان به اصطلاح ارامشی هستن که زیر سایه هیچ دینی پیداش نمیکنند..دنبال یک تیکه صداقت که تو دکون هیچ دینی نیست…من مادر بزرگم رو سرزنش نمیکنم که چرا مسلمان بود و معنی ان نمازی رو که به عربی می خوند نمیفهمید ولی برای نسل جدید متاسف میشم که چرا چند ساعتی از وقت مبارک رو نمیزارن برای مطالعه در مورد همین اسلام :مطالعه عمیق؛ با منابع معتبر.و بعد بشینند سر یک بحث و جدل نه فحش و بد و بیراه و ان هم از نو چاله میدونی. من هنوز شک دارم که ما معنی این ازادی بیان رو درست فهمیدیم یا خیر؟
    حسن جان؛ به قول دوستی دستت طلا…قلمت پایدار و به قول مادر بزرگ شما خودتو ناراحت نکن.

  33. sarvenaz says:

    Muslims who want to live under Islamic Sharia law were told on Wednesday to get out of Australia , as the government targeted radicals in a bid to head off potential terror attacks…
    Separately, Howard angered some Australian Muslims on Wednesday by saying he supported spy agencies monitoring the nation’s mosques.
    Quote: ‘IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT. Take It Or Leave It.

  34. مانــی says:

    حسن آقای عزیز
    چون میدونم شما بسیار دکتر مصدق را ارج مینهید در این روزهایی که سالروز درگذشت اوست یاد ایشان را گرامی میدارم.
    امیدوارم شما صد سال زنده باشی حسن آقای خوب ما
    :*****

  35. ترانه says:

    خُسن آقا عزیز بنظرم این روزهاکمی از منطق فاصله گرفته و بیشتر احساساتی شده ای یادت باشد که گفتم بنظرم!
    بین اینکه اسلام کاربرد سیاسی داشته باشد و دین و دولت یکی باشد و ابزار سرکوب شود با نادیده گرفتن عقاید و خواسته های افراد تفاوت زیادی وجود دارد. دولت نروژ می تواند با کمک های دولتی به حکومت های اسلامی نه تنها بیشترین امکان گستردگی این حکومت ها را فراهم کند بلکه شریک جنایات این نوع حکومت ها هم باشد اما اینکه یک فرد بخواهد با استفاده از پوشش دلخواه خود شغلی انتخاب کند همان آزادی دمکراسی برای همه است این حقیقت دارد که تبلیغ و حجاب اجباری حکومت های خودکامه اسلامی چهره سمبلیک به حجاب داده اما اگر بحث آزادی در میان باشد این افراد هم حق دارند پوشش خود را انتخاب کنند. در مورد مجتبی سمیع نژاد و درخشان هم کاسه داغتر از آش شدی یادت باشد در مورد شهناز غلامی زندانی ترک زبان سیاسی که بخاطر مطالب وبلاگش در بند بود چه برخوردی در ای میلی که برایم فرستادی کردی و دفاع از شهناز غلامی رادر شرایط دربند نادیده گرفتی با ذکر اینکه شهناز بخاطر افشای جنایتهای رژیم اسلامی در بند بود این ها را نوشتم که کمی هم با خودت خلوت کنی و به عملکرد و عفاید یک بام و دو هوای خودت برخورد کنی
    پ. ن. می توانم بفهمم که امروز از دست من ناراحت شوی و ختا خیلی راحت از لیست دوستانت حذف شوم اما اگر انصاف داشته باشی و قبول کنی که وقتت را برای چه مبارزه ای می گذاری نتیجه بهتری بدست میاوری

  36. اندیشه says:

    وظیفه روشنفکر آن نیست که به نام آزادی و دفاع از حق پوشش ، بر لبانش مهر سکوت بزند و حماقت مذهبیون را به چالش نکشد و تازه به جای نقد به دفاع از آنان برخیزد.هدف و کار روشنفکر جلب رضایت توده مردم نیست.روشنفکر بی محابا نقد می کند و به دنبال توده های مردم نمی افتد.روشنفکر آن را می بیند که توده مردم نمی بینند. مسلمانان بی سر صدا دارند اروپا را تبدیل به کشور های اسلامی می کنند. اروپا با رشد منفی و مسلمانان در اروپا با رشد تصاعدی در حال فتح اروپا هستند. توسعه مساجد در اروپا و رشد حجاب و بانک الله اکبر و دسته های سینه زنی ،از غیر مسلمانان سلب آسایش و سلب آزادی نخواهد کرد؟ اگر کسی نخواهد بانگ الله اکبر را بشنود یا نخواهد شاهد حجاب و سمبلهای مسلمین و دسته های سینه زنی باشد به کجا باید پناه ببرد؟ از یک طرف ناقوس کلیسا و از طرفی دیگر بانگ الله اکبر آیا آسایش غیر مسلمانان و غیر مسیحی را سلب نمی کند؟اتحاد کلیسا و مسجد در اروپا زنگ خطر را به صدا در می آورد. آیا همه مسلمان و مسیحی هستند؟ پس حق آزادی سایرین چه می شود؟آیا همان روسری بسر ها در اروپا،از آزادی حق پوشش درایران دفاع می کنند؟ آیا جمهوری اسلامی ضد زن را محکوم می کنند؟چرا باید روشنفکران سکوت کنند؟چرا فقط از آزادی با حجاب ها دفاع می کنید؟ چرا باید در کشوری اسلامی مثل ایران حجاب اجباری باشد ولی در کشورهای دیگر به آزادی پوشش معتقد باشیم؟ آیا بهتر نیست به جای دفاع از حجاب در اروپا، پیشنهادات دیگری را طرح کنیم؟آیا بهتر نیست به جای حجاب که سمبل مذهب است از کلاه گیس استفاده کنند؟ چرا به کشورهای اسلامی مثل ایران نمی روند؟ چه اشکالی دارد چند میلیون مسلمان از اروپا به ایران بروند و از حکومت مذهبی لذت ببرندو جایشان را با چند میلیون ایرانی که حجاب نمی خواهند و حکومت یا رو سری یا توسری را نمی خواهند، عوض کنند؟در هر کجا که اسلامیون قدرت را کسب کردند اولین کسانی را که به نام ملحد کشتند و خواهند کشت ، شامل چپ ها خواهد شد. همین امروز مسلمانان روسری بسر ، در اروپا ما را تهدید می کنند که شما ملحد هستید و خون شما مباح است . آیا در همین اروپا کم تهدید شده ایم ؟آیا بسیاری از ترور ها در خارج از کشور را ج.ا توسط همین مسلمانان صورت نداد؟ آیا پشت حجاب یک تفکر ضد انسانی و مرگبار نمی تواند باشد؟دفاع از حجاب را به طرفداران حجاب بسپاریم و به جایش خطر اسلام گرایان را جدی بگیریم.آیا تجربه ایران ، طالبان، الجزایرو… جلوی چشمان ما نیست؟ نگاهی در اینترنت به نشریات رژیم مانند نشریه مهر بیندازید تا ببینید چگونه از کوبیدن میخ حجاب و رشد مسجد سازی در اروپا شادی می کنند. خطای تاکتیکی نکنیم که استراتژیمان نیز بر باد خواهد رفت.

  37. حمایت وبلاگنویسان ایران و افغانستان از جنبش زنان بمناسبت 8 مارس
    ما, جمعی از وبلاگ نویسان ایران و افغانستان, روز جهانی زن یعنی 8 مارس را مناسبتی قلمداد میکنیم تا از طریق آن از زنان شجاع و مبارز در ایران و افغانستان حمایت کرده تا آن عزیزان را در تلاشهای مستمر برای مطالبات و احقاق حقوق مسلم و بدیهییشان ولو بشکلی جزئی یاری کرده و همدردی و حمایت خود را با آنان اعلام کنیم. همچنان که با صدور و امضای این بیانیه سعی بر این خواهیم داشت تا قلمهایمان را در این روز بزرگ در خدمت آن مبارزان قرار داده و فریادشان را در حیطه کاری و عرصه هنرنمائی خود فریاد زنیم…

  38. zar zar says:

    Lanat be Eslam o Mosalmoon!!!!!!!!!!
    hasani jan hatman be shah e Norway ino benevis!

  39. ماردوش says:

    سلام
    متاسفانه مجبورم برای شروع سلام کنم و اما بعد …
    شما با اسلام مخالفی این حقت هست نمی تونی تو ایران لائیک زندگی کنی حق با شماست نمی فهمی خدا چیه بازم حق داری اعتقاد داری که از پشم افریده شدی (همون هیچ هست )اینهم نظرت هست و محترم سواد نداری بری زندگی چند تا دانشمند رو بخونی مثل انیشتین مثل گالیله،پاستور ،ابن سینا ،وهزاران دانشمند دیگه که حداقل هوش و منطقشون از تو بیشتر بود و بوجود خداوند اذعان کردند این هم مهم نیست چون تو نروژ هستی و الان احتمال داره فارسی خوندن برات مشکل باشه با اسلام مشکل داری از عرب ها بدت میاد بازهم نظرت محترمه (البته برای خودت )ولی ادم بی ادب بی فرهنگ مگه من به تو بی احترامی کردم که تو بر می گردی به همه مسلمانها دری وری می گی حالا ما هم حق داریم بگیریم چپقت رو چاق کنیم مگه این یک میلیارد و خورده ای مسلمان با تو دشمن هستند یا به تو ناسزا می گن اصلا تو عقل تو کله ات هست برو روان پزشک بگو دکتر من بی جهت به مردمی که با من کاری ندارند فحش می دم ببین چی می گه شاید تیمارستانی باغ وحشی چیزی لازم داشته باشی ادم هایی مثل تو اگه قدرت بیفته دستشون روی هیتلر رو حتما سفید می کنن نمی خواهی مسلمان باشی نباش ولی ادم باش به کسی که از کنارت رد می شه فحش نده من متاسفم که مجبورم اینجوری بنویسم ولی مطمئن باش اگه تو جامعه ازاد نروژ زندگی می کردم و از تو انسان مغرور و بی ادب آدرسی داشتم حتما ازت شکایت می کردم و در دادگاه بلایی سرت می آوردم که دیگه بیمورد تو خیابان کسی رو گاز نگیری این جواب گستاخی و توهین به مردم عادی مسلمان بوده که هرگز به تو و خانواده ات توهین نکردند البته اگه از حکومت ایران اسیب دیده ای این به مردم ارتباط ندارد و این انتخاب پدران امثال شما مثلا مبارزان بوده است در اخر ارزو می کنم حالت خوب شود در ضمن واکسن هاری تو ایران هست اگه خواستی بگو برات بفرستم خواستی نظر رو نمایش بده اگه نتونستی جواب بدی حذفش کن مهم این بود که خودت بخونی

  40. مریم says:

    دوستان سلام
    اینهمه جوش و خروش نکنید. دموکراسی باشه یا نباشه، هر کی هر کاری دلش بخواد می کنه. حالا توی غرب آزادانه و توی شرق یواشکی!
    من دوستم در ایران مخفیانه مسیحی شده و منو یک بار به جلسه شون برد و من پی به این حقیقت بردم که چندین میلیون ایرانی (البته بیشتر جوانان) به دینهای زرتشتی و مسیحیت گرویده اند.
    حالا تو اروپا هم هزاران نفر مسلمون شدند ، خوب بشن. بعد از یک عمر توی اروپا بودن یه کم آزاد اندیش باشید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی