Feb 27 2012

انتصابات به فلان چپ مان!

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

سعی می‌کنم بدون اینکه وارد جزئیات شوم به یک شبهه پاسخ بدهم. یکی از خوانندگان وبلاگ در پای مطلب قبلی نوشته‌اند:

حسن آقا تا امروز در همه انتخاباتا شما اولین کسی بودید که تحریم می کردید حالا چرا امسال که همه تحریمی هستند شما نیستید؟

پاسخ به محمد آقا:
برادر جان قرار نیست که ما هم در خط اسهال طلب‌ها باشیم که! ناسلامتی قراره ما از نظر فکری از آنها صدها فرسنگ جلو تر باشیم! زمانی که آقایان با کله وارد عرصه انتخابات می‌شدند حقیر و همفکرانم معتقد بودیم که شرکت در انتخابات رژیم که چیزی بحز انتصاب نیست مشروعیت بخشیدن به رژیم است.
حالا این روزها که دیگر اصلا انتخابی در کار نیست. حتی خود اصولگرایان رژیم هم می‌گویند که مساله شان اصلا انتخابات نیست، بلکه همه باید مثل بره بیفتند دنبال بزی بنام ولایت وقیح و بروند پای صندوق رای. نه برای اینکه کسی را انتخاب کنند، بلکه برای اینکه پوز غرب را با آن بزنند و بگویند ما این همه طرفدار داریم. این چیزی که آقایان نامش را گذاشته‌اند انتخابات حتی دیگر انتصاب هم نیست! چون اصلا سید علی آقا کسی را برای اداره مملکت نیاز ندارد، او خودش برای همه چیز خودش تصمیم می‌گیرد. او خودش می‌برد خودش هم می‌دوزد! خوب به جهنم این لباس بی قواره را خودش هم آنرا بپوشد.
پس نیازی به این همه قرتی بازی‌ها نیست. حتی انتصابات هم دیگر موضوعیت ندارد و تنها این شعبده بازی که کلی هم برای ملت خرج بالا می‌آورد برای پوز زنی غرب است، تا به غرب بگویند که ما این همه طرفدار داریم، در غیر این صورت فاصله شان تا سرنگونی اندک خواهد شد.
خلاصه مطلب اینکه: برادر جان اگر بحثی در باره انتصابات آسید علی آقا پیش نمی‌کشیم به این معنی است که ما اصلا این شعبده بازی را به فلان چپ مان هم حساب نمی‌کنیم چه رسد به اینکه بخواهیم آنرا تحریم کنیم یا نه!
نکته اساسی این مرتبه این است که دیگر کسی در این شعبده بازی شرکت نمی‌کند بجز آنها که منافعی دارند و آنها که در خریت دست خر را از پشت بسته‌اند. ما هم قصد نداریم یاسین در گوش خر بخوانیم.

پ.ن.:
آیا افشاگری‌های ویکی‌لیکس سه روز قبل از (به اصطلاح انتخابات) ایران اتفاقی بوده، یا اینکه از این کار هدفی را دنبال می‌کنند!؟

نوشته: در ساعت: 11:31 pm در بخش: انتخاباتی,سیاسی,طنز

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی