Jul 11 2012

به جان رهبر قسم مردم در مقابل تحریم‌ها واکسینه شده‌اند!

نوشته:     :::       1 پیام

واله ما موندیم در این حکومت عدل علی حرف کدام ننه مرده‌ای را باور کنیم! از یک طرف سد علی چلاق در سخنرانی خود مدعی می‌شود که:

آیت الله خامنه‌ای می‌گوید تحریم‌های غرب، مردم ایران را «واکسینه» کرده است.
غربی‌ها این روزها درباره تحریم ایران جنجال آفرینی می‌کنند اما نمی‌فهمند که خودشان با تحریم های 30 سال اخیر، ملت ایران را در مقابل هر تحریمی واکسینه کرده‌اند و ما امروز نسبت به 30 سال قبل، 100 برابر قوی تر هستیم.

هنوز رهبر زر زدنش تمام نشده، یکی از این سردارهای هیچی نافهم می‌پرد وسط معرکه و درست برعکس زرزدن‌های ملوکانه که فرموده ملت ایران واکسینه شده‌اند می‌گوید:

سردار ید‌الله جوانی٬ مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه از افزایش ۷۰ درصدی قیمت‌ها در شش ماه آینده خبر داد و از دولت محمود احمدی‌نژاد خواست برای مقابله با چنین مسئله‌ای اقدام کند.

باور کنید با اینکه آب و هوای نروژ غیر قابل پیش بینی است با این حال بسیار قابل پیشبینی تر از چرندیات حضرات است! به همین دلیل هم حقیر پیشبینی لازم را کرده‌ام که تا یکی دو هفته آینده از آفتاب خبری نخواهد بود. در نتیجه:
ما که خسته شدیم از بس این آب و هوای نروژ را برایمان پیش بینی کردند و درست از آب در نیامد! صبح تا شب هم مدام باران می‌بارد. ما که رفتیم از دست آب و هوای بارانی نروژ یک سری آنجا که آفتاب می‌تابد، شما هم یک بلایی سر این چرندیات رهبر بیاورید و خودتان هر اقدام مقتضی که لازم دانستید انجام دهید!

اگر آنجا که می‌رویم اینترنت دایر بود خدمت خواهیم رسید، اگر هم که نبود که تا بعد!

پ.ن.:
گفته می‌شه با روابط نزدیکی که سد علی آقا با امام زمان دارد قرار شده امام زمان خودش فرمان مهار قیمت‌ها را از دست احمدی نژاد بگیرد و قیمت‌ها را چنان ارزان کند که آمریکا سنگ روی یخ بشود!

نوشته: در ساعت: 6:40 pm در بخش: اقتصادی,سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “به جان رهبر قسم مردم در مقابل تحریم‌ها واکسینه شده‌اند!”

  1. پریسا says:

    خوب این تناقض ها دقیقن نشانه خرتو خر بودن اوضاع آقایان و رسیدن با آخر خط است 🙂

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی