Apr 14 2015

آخوندی که راه ویراژ دادن را خوب می‌داند

نوشته:     :::       1 پیام

نگاه من همیشه به موجود مخربی بنام آخوند نگاهی بوده بسیار ویژه. من بطور کلی اکثر مشکلات ایران را از این موجودات بی مصرف می‌دانم. وارد این بحث نمی‌شوم که چرا چنین می‌پندارم زیرا برای تشریح دیدگاه‌هایم در باره این موجودات دوپا نیاز به نگارش یک مثنوی هفتاد من دارم.
یک نگاه سطحی و گذرا به رفتار آخوند محمد تقی رهبر بیندازید. این جانور پشمالو قادر است در مدتی کمتر از چند ماه یک مرتبه از این ور پشت بام به آن ور پشت بام به پایین بیفتد.
همین ملای مکار بود که با ترویج خشونت در اصفهان باعث شد چند بسیجی بروند و اسید به صورت دختران اصفهان بپاشند. وقتی که گند کار در آمد همه چیز را انکار کرد و گفت «من نگفتم که تذکر فراتر از لسانی باشد.» [1]این گفته‌های آخوند اصفهانی پس از آن بود که همه انگشت‌های اتهام اسید پاشی در اصفهان به سوی او نشانه رفت. در وقایع اصفهان دیگر تردیدی باقی نماند که دستور دهنده اسید پاشی شخص امام جمعه بوده. به همین دلیل هم هیچگاه مسئولین، دستور دهندگان و مجریان اسید پاشی دستگیر نشدند و مساله می‌رود که از اذهان عمومی پاک شود.

شاید بی دلیل نباشد که آقای رهبر یک مرتبه از آن ور پشت بام سقوط کرده و یک شبه اسلام عزیز را رها می‌کند و “ملی گرا” می‌شوند و چنین به غرور ملی ایشان بر می‌خورد که دستور صادر می‌کنند که، حج باید تعطیل شود، روابط با عربستان باید قطع شود، سفیر باید برگردد و خلاصه کم مانده دستور جنگ مستقیم با عربستان را صادر کنند.
راستی چرا این ملای مکار یک مرتبه این همه غیور شده و چنین دستورهایی صادر می‌کند!
درست حدس زدید چه چیزی بهتر از یک واقعه اسفبار بین المللی در مقابل یک واقعه داخلی برای لاپوشانی گه کاری خود آقای رهبر. ایشان در چنین شرایطی میدان را برای پاک کردن ردپای خود در وقایع اسید پاشی اصفهان مناسب دیده، در نتیجه با توپ و تشر فراوان(گل آلود کردن آب برای ماهی گیری!) دستور سیاسی صادر می‌کند.
او نه تنها با دشنام‌هایی از نوع “سوسمارخور” و ووو بسنده نمی‌کند، بلکه با…، بهتر است اصل خبر را بخوانید تا متوجه چرخش ملای حیله گر بشوید:
انتخاب:
ملت ایران با آن عظمت و بزرگی مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار می‌گیریم که اکنون صاحب فرهنگ کشتار مردم و جنایت و بداخلاقی‌ها علیه مسلمانان شده‌اند.

عرض نکردم برای شناخت ملا باید مثنوی هفتاد من نوشت!
اشتباه نشود ها! بنده به هیچ عنوان مخالف عکس العمل نشان دادن در مقابل عربستان سعودی نیستم. تنها هدفم این ملای حیله‌گر است که انتقاد می‌کنم وگرنه روابط و ضوابط بین المللی باید رعایت شود، متجاوز باید مجازات شود و اسیدپاش هم باید به سزای عملش برسد.

متن اصلی مصاحبه با رهبر
ویراژ: چپ اندر قیچی راندن، کج و معوج راندن، پیچیدن
[1] اتفاقا در خبرها آمده که پلیس عربستانی هم که به دو نوجوان ایرانی تجاوز کرده دلایلش را تشویق‌های یک ملای سعودی اعلام کرده، یعنی او هم به سبک اسید پاش های اصفهانی دستورات دینی خودش را از یک آخوند سعودی استخراج کرده است.

پ.ن.:
عرض نکردم ملای حیله‌گر موجودی است بس خطرناک این حرامی‌ها برای پیش برد خواسته هایشان دست به هر دروغ خدعه و نیرنگی می‌زنند:
محمد‌تقی رهبر٬ امام جمعه اصفهان: منظورم از سوسمار‌خور‌ها مقام‌های آل‌سعود بود منبع خبر سایت دیگربان

نوشته: در ساعت: 1:16 pm در بخش: اسلام و مسلمین,سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “آخوندی که راه ویراژ دادن را خوب می‌داند”

  1. سرتیپ خولیوند. فرمانده گمنام ستاد مشترک ارتش سفیانی says:

    خیلی خوشحالم که دوباره وبسایت را منظم بروز میکنی. به امید خواندن روزی یک مقاله خسن آقا در کنار صبحانه.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی