Oct 22 2015

نمایش مسخره

نوشته:     :::       6 پیام

حضرت آقا گویا هنوز حالی اش نشده که این ارهِ که در مقعد او است به این سادگی بیرون نخواهد آمد! تازه معلوم نیست که اصلا امکان خارج کردن آن وجود داشته باشد!
ایشان اول برای اینکه از زیر بار مسئولیت و ننگ شانه خالی کند و پذیرش این قرارداد ننگین که صد درجه بد تر از عهدنامه ترکمان‌چای است را به گردن دیگران بیندازد، اول آنرا به شورای امنیت ملی ارجاع داد. سپس هنگامی که آنها قبول نکردند چنین مسئولیتی را به گردن بگیرند، آنرا به مجلس شوربای اسلامی دست نشانده خود ارجاع داد. مجلسیان هم با آن افتضاح که در مجلس به تصویب رسید. تصویب مفتضحانه آنرا در مجلس هم که در مطلب قبلی برسی کردم. حالا اما آقا باز دبه در آورده و تو گویی که بخاطر شل شدن کمی از فشار تحریم‌ها آقا دوباره یادش رفته که اره اتمی که در مقعد ملوکانه گیر کرده به این سادگی خارج نخواهد شد.
حالا بخوانید ببینید سیاستمداران آخوندی چگونه به تناقض گویی گرفتار شده‌اند و یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ، یکی هم به نعلین آن هم نعلین آخوند!

آقای عراقچی: اگر برجام نقاط ضعفی دارد برایش شروط و الزاماتی توسط شورای عالی امنیت ملی، مجلس و رهبر انقلاب در نظر گرفته شد، لذا در اجرای برجام به این الزامات و شروط توجه خواهیم کرد تا نقاط ضعف پوشش داده شود و جلوی منافذ نفوذ دشمن گرفته شود.     منبع رادیو فردا

جالب است نه!؟ بس که دژمن دژمن کردن رهبر کم بود این یکی هم دژمن دژمن را سر گرفته!

رئیس جمهور منتخب هم می‌فرمایند (ببخشید منظورم همان رئیس جمهور منتصب بود): بدون اجرای برجام اوضاع اقتصاد مملکت و معیشت مردم قابل ساماندهی و سازماندهی نیست    منبع دویچه‌وله

همان اره ای که پیشتر توضیح دادم را رئیس جمهور به شکل بالا فرموله فرموده‌اند!

مقام گند رهبری هم فرموده‌اند: در دوره هشت ساله، وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه (از جمله بهانه‌های تکراری و خودساخته تروریسم و حقوق بشر) توسط هر یک از کشورهای طرف مذاکره نقض “برجام” محسوب خواهد شد و در صورت بروز چنین موردی دولت اجرای برجام را قطع کند.   منبع دویچه‌وله

یکی نیست به این آقایان بگوید زور زیادی نزنید شما قرارداد ننگینی را پذیرفته‌اید و اگر زیر آن بزنید وضع از قبل هم بدتر خواهد شد. پس بپذیرید که همه این شامورتی بازی‌ها برای فریب افکار عمومی داخلی است و همانطور که پیش تر نوشتم خارج کرده این اره از مقعد ملوکانه به این سادگی ممکن نیست. و این همه چیزی نیست بجز یک نمایش مسخره که مقام مزخرف رهبری برای فرار به جلو در پیش گرفته است.
والسلام نامه شد تمام

نوشته: در ساعت: 9:44 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ,ملای حیله‌گر

6 پیام  |           

6 پیام به “نمایش مسخره”

  1. آرسی says:

    حسن آقای گرامی،
    به نکات بسیار دقیقی اشاره کردید.
    مساله اتمی حل نشده و خامنه ای می خواهد با فرار بجلو هم طرفدارانش را دلداری بدهد، هم شرط و شروط برای غرب تعیین کند! هنوز باورش نشده که گوشتش زیر دندان غرب است و هر حرکت نابجایی می تواند کل رشته ها را پنبه کند! (گرچه می داند هیچکس بجز نتانیاهو جدی اش نمی گیرد!)
    اما این شعارها و بلوف ها از آن جهت خوب است که مشخص می شود حرف رهبر مسلمین جهان به گوش هیچ کس فرو نمی رود و تاثیر حرفهایش از سخنگوی وزارت ورزش هم کمتر است!

  2. ملا حسنی says:

    اخوندا اهل دبه کردن و زیر قولها زدن هستند. زمان فتحعلی شاه یک عده اخوند بیسواد خواب دیدند که امام زمان از عهدنامه گلستان خیلی ناراحت است و فرموده که به فتحعلی شاه سلام مرا برسانید و بگویید به لشگر روس حمله کن و نگران هیچی نباش ما خودمان هواتون را داریم.
    فتحعلی شاه بدبخت هم گول حرفهای آخوندا را خورد و به روسها حمله کرد. روسها بدلایل زیادی راضی به درگیری نبودند ولی حماقت و بی تدبیری شاهان قاجار باعث شد آنها شکست سختی به لشگر اسلام بدهند و تا تبریز و میانه هم پیشروی کردند و قبل از اینکه به تهران برسند فتحعلی شاه جام زهر را نوش جان کرد و با نرمش قهرمانانه عهدنامه ننگین ترکمن چای امضا شد.
    حالا این عوضی ها همین که تحریم ها برداشته شود دوباره فیل شان یاد هندوستان میکند و دوباره میروند دنبال ساختن بمب اتم.
    این خط و این نشان!

  3. حزب فقط حزب الله says:

    امام حسین خواهرش را در کربلا به فاک داد تا نهی از منکر کند آنوقت چرا با آمریکا صلح کردید؟ برجام ننگی است بر دامان اسلام ناب محمدی.

  4. محرمها تو کون امام عروسیه says:

    حق با مقام معظم رهبری است. بعد از اینکه یزید زینب خواهر امام حسین را از کون و کس سپوخت سیاست همه امامها حسنی شد و مهدی هم فراری شد.
    ملایان هم تا وقتی ملت مسلمان تحمل کون دادن دارند سیاستشان حسینی است نوبت خودشان سیاستشان حسنی میشود.
    ششول تو کون امام زمان.

  5. محرمها تو کون امام عزاداریه says:

    شمر بلاگ اسپات بیا فحش بده به امام حسین جیگرمون حال بیاد.

  6. alibidin says:

    سلام لطفا” برای دیدن جنایات اسلام و رژیم جمهوری اسلامی به سایت ما سر بزنید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی